• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
10
مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز ؛

خیران همچنان پیشتاز میدان جدال با کووید ۱۹

  • کد خبر : 2198
  • 03 اردیبهشت 1399 - 18:50
خیران همچنان پیشتاز میدان جدال با کووید ۱۹
مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز از استمرار کمک‌های خیرین به مبتلایان و آسیب دیدگان اقتصادی کووید ۱۹ در شیراز خبر داد.

سید عبدالرضا دستغیب مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز گفت: خیرین ونوع دوستان شیرازی تا کنون ۲۲۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به سمت اهداف انسان‌دوستانه با مشایعت وهدایت این مجمع متوجه کرده اند.

او افزود:کودکان کار ومجموعه آسیب دیدگان اقتصادی اجتماعی از کووید ۱۹ در سال ۹۹ هدف مشترک خیرین و نوع دوستان شیرازی بوده اند.

به گفته دستغیب، در این راستا ۱۴۵ میلیون تومان محلول ضد عفونی کننده انواع ماسک و تجهیزات سلامت، ۵۴ میلیون تومان ارزاق عمومی، ۲۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در قالب کارت هدیه به مردم جنوب و شرق شیراز که از تاثیرات کووید ۱۹ آسیب‌های جدی دیده اند در محله‌های مختلف شامل مهدی آباد، شهرک برق و محله سنگ سیاه در بافت تاریخی فرهنگی شیراز و خانواده زندانیان اهدا شده است وتحت نظارت‌های ویژه این کمک‌ها را دریافت کرده اند.

به گفته مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز خیرین با تامین پارچه برای دوخت انواع ماسک نسبت به راه اندازی کارگاه‌های دوخت در مناطق مختلف شهری و پایگاه‌های انتظامی باعث راه اندازی و رونق این پایگاه‌ها شده اند.

دستغیب گفت: با توجه به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان از نیک اندیشان و مردم تقاضا مندیم تا در امر خدا پسندانه و کمک به نیازمندان شریک باشند و در این ایام سرشار از برکت، سفره نیازمندان را خالی نگذارند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2198

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.