• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
8

ابتکار نیکوکاران استهبان برای کمک به نانوایی‌ها در شرایط شیوع کرونا

  • کد خبر : 2177
  • 03 اردیبهشت 1399 - 9:18
ابتکار نیکوکاران استهبان برای کمک به نانوایی‌ها در شرایط شیوع کرونا
فرماندار استهبان اعلام کرد: نیکوکاران این شهرستان با هدف کمک به نانوایی‌ها در شرایط شیوع کرونا ، ۸۵ کیسه آرد به این صنف کمک کردند تا نانوایان نان رایگان به مردم بدهند.

احمدرضا کمالی سروستانی دوشنبه به ایرنا گفت: افزون بر ۸۵ کیسه آرد که بین نانوایی های شهرستان توزیع شد،۲۵ کیسه دیگر را این نیک اندیشان به صورت جداگانه بین نیازمندان روستایی توزیع کردند.
وی ارزش ریالی این اقدام خیرخواهانه را حدود ۱۰۰ میلیون ریال برشمرد و گفت : در این طرح خداپسندانه هیات مردمی منتظران ظهور اقدام شایان توجهی صورت دادند که جای قدردانی دارد.

نانوایان استهبان با دریافت این آردها اقدام به پختن نان و عرضه رایگان آن بین نیازمندان کردند. 

فرماندار استهبان در ادامه گفت: با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا باعث بروز خسارت به تعدادی از مشاغل در این شهرستان  شده است و طی رایزنی های صورت گرفته با صندوق قرض الحسنه مهدیه شهرستان مقرر شد بیش از ۱۰۰ فقره  وام قرض الحسنه تا سقف ۵۰ میلیون ریال برای این کسبه پرداخت شود.
وی گفت : همکاری امام جمعه و مدیریت صندوق قرض الحسنه در این زمینه جای قدردانی دارد.

کمالی سروستانی گفت :  با کمک خیرین شهرستان بیش از ۵۰۰ میلیون ریال شامل کمک های نقدی و  اقلام بهداشتی  بین نیازمندان کرونایی توزیع می شود که با توجه به مشکلات موجود می تواند کمک زیادی به حال این عزیزان باشد ضمن اینکه چندین راس گوسفند  به ارزش ریالی ۶۰ میلیون ریال توسط خیرین خریداری و بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

وی همچنین گفت : به همت و رایزنی خیرین و از سوی موسسه خیریه کرامت ایرانیان مبلغ ۴ میلیارد ریال به منظور حمایت از نیازمندان تخصیص پیدا کرده است و استهبان به عنوان محوریت این امر و شهرستان معین تعیین شده است ضمن اینکه این مبلغ قرار است بین شهرستان های فسا، داراب، سروستان ، خرامه ، نی ریز و استهبان توزیع شود.

کمالی سروستانی به در پیش بودن ماه رمضان نیز اشاره کرد و گفت: طرح توزیع محله ای اقلام ضروری و خوراکی با همکاری دفتر امام جمعه ، شبکه بهداشت و درمان٬ اداره صمت و نیروهای مردمی در دستور کار فرمانداری استهبان قرار دارد و امیدواریم این طرح به شیوه ای مناسب اجرا شود.

شهرستان استهبان حدود ۱۶۰ کیلومتری شرق شیراز است. 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2177

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.