• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
10
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش فارس خبر داد:

حضور دانش اموزان و فرهنگیان فارسی در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز

  • کد خبر : 21242
  • 05 تیر 1400 - 12:54
حضور دانش اموزان و فرهنگیان فارسی در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش فارس گفت: 74 دانش آموز منتخب مسابقات قرآن ،عترت و نمازاستان فارس در سی ونهمین دوره مسابقات کشوری شرکت می کنند.

به گزارش سحاب پرس به نقل از اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش فارس، جهانبخش بانشی گفت: گفت: از اول تیرماه مقدماتی کشوری با ارسال آثاردانش اموزان منتخب به دبیرخانه مسابقات شروع می گردد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش فارس افزود: پس از داوری مقدماتی از اواسط تیرماه تا اوایل مردادماه مرحله نهایی کشوری بصورت برخط و آنلاین و ارتباط تصویری زنده بین دانش اموزان  راه یافته برگزارمی گردد.

بانشی همچنین گفت: تعداد ۱۰ نفر از همکاران فرهنگی خواهر و برادر منتخب استان فارس  نیز در ششمین دوره مسابقات قران، عترت و نماز فرهنگیان کشور (در رشته های قرائت تحقیق،نهج البلاغه،روش تدریس احکام وحفظ ده جزء و کل)  به میزبانی خراسان رضوی  شرکت می کنند.

 وی افزود: این مسابقات نیز در مرحله مقدماتی کشوری با ارسال آثار همکاران برادر و خواهر فرهنگی منتخب درحال داوری می باشد که  14 لغایت ۱۶ تیرماه مسابقات مرحله نهایی فرهنگیان نیز به صورت انلاین و ارتباط زنده تصویری برگزارمی گردد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش فارس گفت: با برنامه ریزی و نظارت اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش وپرورش فارس، مسابقات مقدماتی استانی در اکثرشهرستان ها و مناطق استان فارس به شیوه مجازی  و نیمه حضوری و در برخی مناطق با رقابت دانش آموزان و رعایت پروتکل های بهداشتی  برگزارگردیده است.

بانشی افزود: پس از آن دانش آموزان برتر به  مرحله استانی معرفی و پس از داوری آثار ارسالی  آنها  که به صورت لوح فشرده بود،تعداد۴۴  نفر در بخش آوایی و ۳۰ نفردر بخش پژوهشی  و در مجموع ۷۴ نفربه  عنوان نفرات برتر استان درمسابقات کشوری که به میزبانی استان سمنان وخراسان رضوی به شیوه مجازی برگزار می گردد شرکت می نمایند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=21242

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.