• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
9
مدیرکل ثبت اسناد فارس تاکید کرد؛

ضرورت رعایت موارد بهداشتی جهت حفظ سلامت مراجعین و پرسنل

  • کد خبر : 2007
  • 31 فروردین 1399 - 9:29
ضرورت رعایت موارد بهداشتی جهت حفظ سلامت مراجعین و پرسنل
سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت فارس در نشست با رؤسای ادارات ثبتی شیراز با تأکید بر لزوم رعایت نکات ایمنی و ضرورت نظارت رؤسای ادارات ثبتی سراسر استان بر حفظ موارد بهداشتی توسط مجموعه تحت امر حفظ سلامت مردم را مهم ترین اولویت برشمرد و افزود: امیدواریم دست به دست هم در ریشه کنی این بیماری موفق عمل نماییم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس جلسه هم اندیشی با حضور مدیرکل ثبت این استان و رؤسای ادارات پنج گانه ثبتی شیراز و ادارات اجرا و ثبت شرکت های شیراز در دفتر مدیریت این اداره کل برگزار گردید.
در این نشست سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت فارس با اشاره به مشکلات ایجاد گردیده به واسطه بیماری کرونا بر ضرورت رعایت موارد بهداشتی جهت حفظ سلامت مراجعین و پرسنل تأکید نمود و ابراز داشت: به منظور ایزوله نمودن و سالم سازی فضای ارائه خدمت به شهروندان و طی هماهنگی های به عمل آمده با علوم پزشکی استان و دیگر ارگان های مربوطه، در چندین نوبت دستکش، ماسک و مواد ضد عفونی دریافت داشته ایم که در واحدهای تابعه توزیع گردیده است.
وی با تأکید بر لزوم رعایت نکات ایمنی و ضرورت نظارت رؤسای ادارات ثبتی سراسر استان بر حفظ موارد بهداشتی توسط مجموعه تحت امر حفظ سلامت مردم را مهم ترین اولویت برشمرد و افزود: امیدواریم دست به دست هم در ریشه کنی این بیماری موفق عمل نماییم.
مدیرکل ثبت استان ضمن اشاره اجمالی به بخشی از آمار و ارقام فرایندهای ثبتی در سال گذشته بر سرعت بخشی در مستند سازی و صدور اسناد کاداستری در سال جدید تأکید نمود و خاطر نشان ساخت: با توجه به اولویت های سازمانی در مبحث تعویض اسناد مالکیت دفترچه ای به کاداستری خود را موظف می دانیم با تلاش مضاعف زمینه ساز برنامه های مصوب در این راستا باشیم.
هاشمی با بیان این که نیل به اهداف عالیه سازمانی مستلزم برنامه ریزی و داشتن هدف است، از رؤسای ادارات ثبتی شیراز خواست ضمن مد نظر قرار دادن سیاست های ابلاغی و با گام های هدفمند در مسیر پیگیری مطالبات ثبتی جامعه گام بردارند.
در ادامه این نشست حاضرین با ارائه گزارش عملکرد ادارات متبوعه و ارائه آمار این واحدها، به بیان مشکلات موجود در حوزه های مربوطه پرداختند و پس از بحث و تبادل نظر، تصمیماتی اتخاذ گردید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2007

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.