• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
10

اختتامیه جشنواره گوهر فاطمی در مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه شیراز برگزار شد

  • کد خبر : 12436
  • 26 آذر 1399 - 15:05
اختتامیه جشنواره گوهر فاطمی در مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه شیراز برگزار شد
آیین اختتامیه مرحله یگانی جشنواره گوهر فاطمی در مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه شیراز برگزار شد.

آیین اختتامیه مرحله یگانی جشنواره گوهر فاطمی مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه شیراز روز چهارشنبه با حضور امیر سرتیپ دوم رضایی فرماندهی ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس، حجت الاسلام عزیز رضایی هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش در منطقه فارس، مسئولین فرهنگی و جمعی از برگزیدگان جشنواره عفاف و حجاب به نمایندگی از سایر منتخبین در مجتمع فرهنگی قائم آل محمد(عج) کوی سازمانی شهید کسایی این مرکز برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام عزیز رضایی هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش در منطقه فارس در سخنانی ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین گفت: بحث عفاف و حجاب یکی از اصولی ترین و مقدس ترین مباحثی است که دین اسلام و سایر ادیان و مذاهب بر آن تاکید نموده اند و دقیقاً بر عقل، فطرت و وجدان بشری سازگار است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در این زمینه، بحث وجود حجاب را مربوط به دوران پیش از اسلام دانسته و افزود: در زمان های گذشته حجاب مختص افراد توانگر و مقامات عالی سرزمین های مختلف بود و عموم مردم جامعه مجاز به رعایت حجاب نبودند، اما اسلام همه تبعیض ها را برداشت و حجاب را به منزله نوعی ارزش اجتماعی به تمام مردم جامعه اهدا کرد.

در ادامه امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی فرماندهی ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس در سخنانی بیان داشت: جای بسی خوشحالی و امیدواری است که امروز خانواده کارکنان ارتش در سطح جامعه به عنوان الگو معرفی شده اند؛ همانگونه که کارکنان ارتش نیز در بین تمامی سازمان ها همواره اسوه و الگو بوده اند.

وی افزود: فرهنگ حجاب و عفاف باید در بین تمامی خانواده های کارکنان به خوبی جا بیفتد تا انشاالله به روزی برسیم که وقتی وارد یک کوی سازمانی می‌شویم با مشاهده حجاب ساکنین احساس غرور و افتخار کنیم و این هدف با وجود طرح های فرهنگی مصباح و برگزاری چنین جشنواره هایی دست یافتنی است.
وی خطاب به برگزیدگان این جشنواره گفت: شما باید با رفتار و منش خود در بین خانواده ها مبلغ باشید و فرهنگ سازی کنید تا اقدامات فرهنگی اجرا شده تاثیرگذار باشد.

گفتنی است که مرحله منطقه ای جشنواره گوهر فاطمی یگان های ارتش در منطقه فارس در دی ماه سال جاری به میزبانی عقیدتی سیاسی مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه شیراز برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=12436

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.