• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
7

تصویری که خبرساز شد/ تجلیل از پاکبان شیرازی

  • کد خبر : 12288
  • 27 آذر 1399 - 22:55
تصویری که خبرساز شد/ تجلیل از پاکبان شیرازی
انتشار عکس پاکبان شیرازی در فضای مجازی که مشغول اقامه نماز است توجه شهروندان را به خود جلب کرد.

عصر امروز انتشار عکس پاکبان شیرازی در فضای مجازی که مشغول اقامه نماز صبح در یکی از خیابان های کلانشهر شیراز است توجه شهروندان را به خود جلب کرد.

اقامه نماز این پاکبان در هوای سرد صبح‌گاه این روزها و دل سپردنش به معبود در فضای مجازی مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و بهانه‌ای شد تا از زحماتش تجلیل شود.

مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان شیراز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفت: این پاکبان شریف شیرازی شناسایی و نام وی جانعلی کشاورز است و به همین مناسبت بسیج رسانه شیراز در نظر دارد طی جلسه‌ای با دعوت از این پاکبان، ضمن تشکر از خدمات این قشر زحمت کش، از این اقدام نیز تقدیر ویژه به عمل آورد.

رضا جاویدی با بیان اینکه این نارنجی پوشان خادمان و زحمتکشان وظیفه شناسی هستند که اکثر شهروندان شیرازی آن‌ها را بار‌ها در حال اقامه نماز در محل خدمتشان دیده اند، افزود: این تجلیل به نمایندگی از همه این خادمان شریف انجام خواهد گرفت.

نماز به عنوان عمود خیمه دین اسلام و از محبوب‌ترین اعمال نزد خداوند به شمار می‌رود. «اَحَبُّ الْاَعْمالِ اِلَى الله الصَّلاهُ لِوَقْتِها …» خداوند در قرآن کریم بارها بندگان خود را به برپا داشتن نماز دعوت کرده و ثمرات بسیاری را برای آن قرار داده است.

مراقبت بر نماز اول وقت، روحیه ایمان را در انسان تقویت کرده و همین امر او را به نماز با حضور قلب کامل می رساند و آدمی را سرشار از محبت و معرفت الهی می کند. فریضه های دینی در زندگی فردی و اجتماعی امت مسلمان آثار فراوانی دارد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=12288

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.