• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
13

بسیج همگانی زاگرس جنوبی در مقابله با ویروس کرونا و عمل به مسئولیت های اجتماعی

  • کد خبر : 1170
  • 18 فروردین 1399 - 15:53
بسیج همگانی زاگرس جنوبی در مقابله با ویروس کرونا و عمل به مسئولیت های اجتماعی
شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در راستای مبارزه با شیوع بیماری کرونا و عمل به مسئولیت های اجتماعی کلیه امکانات و ظرفیت های خود را بسیج کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، مدیرعامل این شرکت، گفت: همزمان با شیوع بیماری کرونا در کشور، این شرکت ضمن تداوم تولید تکلیفی در فصل سرما به منظور عمل به مسئولیت های اجتماعی با همراهی مدافعان سلامت از شیوع بیماری کرونا در حوزه جغرافیایی تحت راهبری خود در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان پیشگیری کرده است.


مهندس حمید ایزدی، با اشاره به اینکه تعهد به مسئولیت های اجتماعی همگام با نظام نامه صنعت نفت در جهت مقابله با ویروس کرونا از اولویت‌های اصلی این شرکت است، گفت: بخشی از هزینه کرد این شرکت جهت مقابله با ویروس کرونا، صرف صیانت از جان مردم مناطق همجوار با تاسیسات و خرید اقلام پیشگیری و توزیع رایگان در شهرها و روستای پیرامون مناطق عملیاتی شده است.


ایزدی، گفت: تهیه انواع لباس کار یکسره، ماسک، دستکش، محلول غلیظ ضدعفونی و گندزدایی، لباس محافظ بیمارستانی(گان)، ادوات مسدود سازی جاده‌ها و… از جمله اقلامی است که طی این مدت در اختیار مسئولان شهری، روستائی و بیمارستان‌های همجوار ستاد و مناطق عملیاتی این شرکت قرار گرفته است.


وی، همچنین استفاده از ماشین‌آلات مناطق عملیاتی این شرکت جهت ضدعفونی معابر شهری و روستایی و کمک به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان های لامرد، خنج، مهر، فراشبند، فیروزآباد، جم و روستای نانگ بندرعباس را از دیگر اقدامات انجام گرفته در حوزه مسئولیت های اجتماعی عنوان کرد.


مهندس حمید ایزدی، ادامه داد: همچنین برخی از پایگاه‌های مقاومت بسیج این شرکت در مناطق عملیاتی با تشکیل گروه‌های جهادی، همگام با سایر ارگان‌ها در طرح ضدعفونی مستمر معابر و استقرار ایستگاه‌های پایش سلامت مستقر در ورودی و خروجی شهرها و روستاهای مناطق حضور و مشارکت فعال دارند.


مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در ادامه به تشریح فعالیت های این شرکت جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در میان کارکنان و خانواده‌های آنها پرداخت و گفت: از همان روزهای اولیه شیوع ویروس و بیماری کرونا در کشور، دو کارگروه راهبری و اجرایی پیشگیری از شیوع این ویروس جهت اجرای کامل دستورالعمل های وزارتی در این شرکت تشکیل شد.


حمید ایزدی با اشاره به اینکه خوشبختانه تاکنون موردی از ابتلا در این شرکت مشاهده نشده است، گفت: برنامه ریزی و کنترل حضور کارکنان ساکن در شهرهای آلوده در مناطق عملیاتی، راه‌اندازی ایستگاه‌های پایش سلامت، توزیع اقلام پیشگیری مانند‌ دستکش، مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح، گندزدایی اماکن اداری و عملیاتی و… از جمله اقداماتی است که جهت پیشگیری از شیوع این ویروس به طور مستمر انجام می شود.


وی، تعطیلی رستوران‌ها، باشگاه‌ها و مسابقات ورزشی، مراسمات مختلف، برگزاری جلسات به صورت ویدئوکنفرانس، ضدعفونی کلیه خودروهای استیجاری و شرکتی به صورت مستمر و… را از دیگر اقدامات انجام گرفته در این شرکت عنوان کرد.


ایزدی، همچنین برگزاری کلاس های آموزشی، مدیریت اطلاعات و کنترل شایعه به منظور حفظ روحیه کارکنان، تهیه پوسترهای آموزشی و دستورالعمل های بهداشتی در زمینه بهداشت فردی، غذایی، سفر و تردد با وسایل نقلیه عمومی، تنظیف سطوح در دسترس کارکنان و هماهنگی کامل مناطق عملیاتی با سازمان‌های مرتبط را نیز سایر فعالیت هایی دانست که شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی جهت محافظت از کارکنان و خانواده های آنها در برابر این بیماری انجام داده است.


مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در پایان ضمن تشکر از تمامی مدیریت ها و اداراتی که در زمینه کنترل و مقابله با ویروس کرونا در این شرکت فعال هستند، گفت: زاگرس جنوبی پنج منطقه عملیاتی را در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان راهبری می کند و با توجه به اینکه کارکنان و خانواده های آنها در ۱۵۱ شهر کشور پراکنده هستند، حفظ سلامت آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=1170

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.