• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
7

آغاز برنامه‌های روز جهانی معلولان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس

  • کد خبر : 11526
  • 16 آذر 1399 - 18:08
آغاز برنامه‌های روز جهانی معلولان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس
کانون فارس با دارا بودن یک مرکز فراگیر واقع در باغ ملی، فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی کانون را برای کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه اجرا می‌کند.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس، ویژه‌برنامه‌های گرامی‌داشت روز جهانی معلولان در کانون پرورش فکری با شعار «با توانایی‌های متفاوت آینده را خواهیم ساخت» از روز ۱۳ تا ۲۰ آذر ۱۳۹۹ در سراسر کشور در حال برگزاری است.
این برنامه‌ها با هدف شناسایی کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه و معرفی کانون و خدمات مراکز فراگیر به آن‌ها و والدین‌شان و همچنین ایجاد زمینه‌های تعامل بچه‌ها با همسالان دارای نیازهای ویژه همراه با حس برابری و همدلی برگزار می‌شود.
بر این اساس اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس نیز با برنامه‌ریزی متناسب با این هفته، فعالیت‌های ویژه‌ای را برای کودکان ونوجوانان دارای نیازهای ویژه برگزار می‌کند.
تولید محتواهای فرهنگی، هنری و ادبی در فضای مجازی و پنل اختصاصی مراکز کانون در سراسر استان به نشانی KPF.IR و نشست قصه‌گویی با عنوان «یکی بود یکی نبود» در صفحه اینستاگرام قصه‌گویی استان ویژه‌ی کودکان ونوجوانان نابینا بخشی از این برنامه‌هاست.
در همین راستا «نشست روشن‌دلانه» با حضور مربیان و کارشناسان کانون فارس در فضای اسکای‌روم برگزار می‌شود و رییس هیات مدیره‌ی موسسه یاوران شب‌چراغ شیراز و کارشناس امور نابینایان سازمان بهزیستی استان فارس در این نشست با مربیان و کارشناسان کانون فارس به گفتگو می‌نشینند.
اهدای کتاب‌های صوتی به کودکان و نوجوانان نابینای موسسه یاوران شب چراغ شیراز و پخش کلیپ معرفی مرکز فرگیر کانون فارس برای مخاطبان مجمع معلولان استان فارس، دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در این هفته است.
گفتنی است کانون فارس با دارا بودن یک مرکز فراگیر واقع در باغ ملی، فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی کانون را برای کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه اجرا می‌کند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=11526

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.