• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
3
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس؛

اجرای بیش از ۵ هزار بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری فارس در سال ۹۸

  • کد خبر : 1109
  • 17 فروردین 1399 - 13:11
اجرای بیش از ۵ هزار بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری فارس در سال ۹۸
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس از اجرای 5294 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری فارس در سال 98 خبر داد.

به‌ گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس، مصیب امیری با اعلام این خبر اظهار کرد : «این بازدیدها به منظور تشدید نظارت‌های ویژه برای کنترل کیفیت خدمات در تأسیسات و مؤسسات گردشگری استان اعم از واحدهای اقامتی، پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری انجام شده است.»

او افزود: « از این تعداد۲۲۶۸فقره بازدید و نظارت بر واحدهای اقامتی، تعداد۱۱۹۷ مورد نظارت بر رستوران‌ها و واحدهای پذیرایی بین راهی، تعداد ۶۹۷ مورد بازدیدهای نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی و تعداد۱۱۳۲  مورد بازدید از واحدهای اقامتی موقت شامل کمپ‌ها ، مهمانسراها، خانه مسافرها و سایر مراکز اقامتی بوده است.»

امیری با بیان اینکه بازرسی و نظارت‌ها در قالب تیم های نظارتی در سطح استان صورت گرفته است، اضافه کرد: « در اقدامات نظارتی از واحدهای اقامتی و پذیرایی ، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و و سایر تأسیسات گردشگری ۲ مورد تشویق ،۲۸ مورد تذکر و۹ فقره اخطار کتبی اعلام شده است. »

مدیر کل میراث فرهنگی ، گردشگری وصنایع دستی استان فارس از تعطیل و تعلیق شدن ۹  واحد از  دفاتر خدمات مسافرتی خبر داد و افزود : « این بازرسی‌ها با همکاری سایر دستگاه‌های نظارتی استان از جمله اداره بهداشت ، اماکن عمومی نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی به عمل آمده است. »

امیری گفت: « تمام تأسیسات گردشگری ارائه کننده خدمات به گردشگران در طول سال به صورت روزانه مورد نظارت و بازرسی قرار گرفته اند. »

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=1109

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.