• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
11
مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس؛

هیأت مدیره کاردان و لایق مهمترین لازمه خدمات رسانی سردفتران و دفتریاران فارس است

  • کد خبر : 10794
  • 02 آذر 1399 - 19:22
هیأت مدیره کاردان و لایق مهمترین لازمه  خدمات رسانی سردفتران و دفتریاران فارس است
دومین جلسه هیات نظارت بر انتخابات کانون سردفتران و دفتریاران فارس با هدف برگزاری مطلوب انتخابات اعضای هیأت مدیره این کانون برگزار شد.

در این نشست مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس وجود هیأت مدیره کاردان و لایق را مهمترین لازمه برخورداری از ظرفیت های دفاتر اسناد رسمی با هدف خدمات رسانی بهینه در حوزه های مرتبط به جامعه دانست و ابراز امیدواری نمود با برگزاری انتخابات سالم همچون دوره های قبل شرایط به کارگماری افراد با انگیزه و دارای حسن سابقه در هیأت مدیره کانون فراهم گردد.
اعضای هیأت نظارت بر انتخابات سران دفاتر اسناد رسمی ضمن حضور در دفتر مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس پیرامون نحوه برگزاری چهارمین دوره انتخابات هیأت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران این استان بحث و تبادل نظر نمودند.
در این جلسه هم اندیشی سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس با اشاره به اهمیت و جایگاه والای دفاتر اسناد رسمی در جامعه به جهت تحکیم و تثبیت عقود، صحت بخشی به نقل و انتقالات را منوط به وجود سران دفاتر متعهد و متبحر برشمرد و افزود: اهمیت دفاتر اسناد رسمی به عنوان بخشی از پیکره سازمان ثبت اسناد و املاک در مسیر پیشبرد اهداف ثبت نوین غیر قابل انکار می باشد.
وی وجود هیأت مدیره کاردان و لایق را مهمترین لازمه برخورداری از ظرفیت های دفاتر اسناد رسمی با هدف خدمات رسانی بهینه در حوزه های مرتبط به جامعه دانست و ابراز امیدواری نمود با برگزاری انتخابات سالم همچون دوره های قبل شرایط به کارگماری افراد با انگیزه و دارای حسن سابقه در هیأت مدیره کانون فراهم گردد.
قبل ذکر است در ادامه این نشست حاضرین به تبادل نظر و هم اندیشی در خصوص برگزاری سالم و هر چه مطلوب تر این انتخابات پرداختند و تصمیمات مقتضی در این خصوص اخذ گردید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=10794

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.