• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
9
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس؛

اصلاح و بهینه سازی ۲۱۱ کیلومتر شبکه فشار متوسط برق در استان فارس

  • کد خبر : 10657
  • 30 آبان 1399 - 19:38
اصلاح و بهینه سازی ۲۱۱ کیلومتر شبکه فشار متوسط برق در استان فارس
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، از اصلاح و بهینه سازی 211 کیلومترشبکه فشار متوسط در استان فارس همزمان با مانور سراسری تعمیرات شبکه های فرسوده توزیع نیروی برق خبر داد.

احمدرضا خسروی با اعلام این خبر گفت: مانورسراسری تعمیرات شبکه های فرسوده توزیع نیروی برق در ۲۶ مدیریت تابعه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس روز ۲۹ آبان با رعایت کلیه موارد ایمنی و پروتکل های بهداشتی صورت گرفت.

احمدرضا خسروی، مهمترین اهداف برگزاری این مانور را افزایش قابلیت اطمینان وتاب آوری شبکه، کاهش خاموشی وانرژی توزیع نشده، استفاده هدفمند از اعتبارات بهره برداری، ارتقای سطح آمادگی کارکنان به منظور مقابله با بحران ها عنوان کرد و بیان داشت: افزایش ایمنی و کاهش خسارات غیرمستقیم حوادث ناشی از کار، هم افزایی و تقویت ظرفیت های بالقوه درون و برون سازمانی، ارزیابی عملیاتی بهره برداری، آراستگی ظاهری شبکه و مبلمان شهر، افزایش رضایتمندی مشترکین و شهروندان از دیگر اهدافی بودند که در این مانور سعی شد به آنان دست یافته شود.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نیز در تشریح این مانور گفت: طی برگزاری این مانور سراسری در شهرستان‌های ذکر شده استان فارس، بالغ بر ۱۶۸ گروه عملیاتی و۳۸۶ نفر نیروی اجرایی و فنی مشارکت داشتند.

حمیدرضا جلایر افزود: دراین مانور، تعمیرات ۳۸ فیدر و اصلاح و بهینه سازی ۲۱۱ کیلومترشبکه فشارمتوسط وهرس ۱۱۱۵ اصله درخت صورت پذیرفت.

این مقام مسئول با بیان اینکه ۱۶۸ گروه عملیاتی، ۳۳۶ سیمبان راننده و ۵۰ نفر کارشناس ناظر حضور داشته و از ۱۹۴ خودرو عملیاتی نیز استفاده شده، خاطرنشان کرد: ۸۶۲ مورد ایمن سازی پایه روشنایی معابرعمومی و تعمیرات ۶۷۳ دستگاه چراغ روشنایی معابر نیز از دیگر مواردی بودند که درجریان این مانور گسترده انجام شد.

جلایر، ضمن با کیفیت بالا و مطلوب  خواندن نحوه برگزاری این مانور در مدیریت های تابعه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، تصریح کرد: ازآنجا که انرژی برق از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد، لازم است تا مدیریت ها همواره در جهت پیشگیری از حوادث احتمالی و خدمات‌رسانی سریع و مطلوب به مشترکان از آمادگی کامل برخوردار باشند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=10657

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.