• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
8
همزمان با پایان تعطیلات نوروز ۹۹؛

فرماندار قیروکارزین از مشارکت شهروندان در مبارزه با کرونا تقدیر کرد

  • کد خبر : 999
  • 12 فروردین 1399 - 4:56
فرماندار قیروکارزین از مشارکت شهروندان در مبارزه با کرونا تقدیر کرد
فرماندار شهرستان قیروکارزین با اشاره به اینکه بسیاری از شهروندان سیزده فروردین را در خانه ها ماندند و هشدار ها را برای عدم تردد و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا جدی گرفته اند،گفت: از همراهی خوب عموم مردم در رعایت مسائل بهداشتی، مشارکت در طرح فاصله گذاری اجتماعی و همکاری با مجریان این طرح در این روز قدردانی می کنم.

به گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان قیروکارزین، علی محمد کریمی از پیوستن اکثریت مردم به پویش در خانه می مانیم تقدیر و تصریح کرد: کاهش چشمگیر آمار حضور مردم در پارک ها و مناطق گردشگری بیانگر همکاری و عمل آنها به توصیه‌ های بهداشتی است امیدواریم با این اقدامات با سلامت این بحران را سپری کنیم.

رئیس ستاد مبارزه با کرونا در قیروکارزین طرح فاصله گذاری اجتماعی را موثر ترین راهکار برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا دانست و ابراز کرد: خوشبختانه مردم فهیم قیروکارزین در این طرح و برنامه شرکت و حضور فعال داشته اند.

به گفته وی، این نوع همبستگی و بسیج عمومی در برابر یک بیماری فراگیر، شایسته تقدیر و تشکر است.

این مقام مسئول اظهار کرد: ما مطمئن هستیم که به همت همه دست اندرکاران بهداشت و یاری همگانی به زودی از این بیماری عبور خواهیم کرد.

کریمی با اشاره به اینکه اقدامات و محدودیت های بهداشتی اتخاذ شده در سطح این شهرستان تا زمان عادی شدن شرایط ادامه خواهد داشت، بیان کرد: انتظار داریم مردم از فردا همچنان قوانین ابلاغی را رعایت و در حفظ سلامتی عمومی مشارکت فراگیر داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قیروکارزین تاکید کرد: با تدابیری که اندیشیده شده و همراهی مردم، توانسته ایم تا کنون کرونا را پشت در خانه ها نگه داریم و اگر این تعامل متوقف شود با بحران کرونا مواجه خواهیم شد.

وی همچنین از همراهی امام جمعه شهرستان و همکاری اعضای شورای تامین در بحث اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تشکر کرد.

او با یاد آوری اینکه نیروهای انتظامی، سپاه پاسداران ، بسیج، هلال احمر، شهرداری ها، اتاق اصناف، پویش های مردمی، دهیاران، شوراهای اسلامی شهر و روستا و دیگر دستگاه های اجرایی شهرستان در این بحران همکاری و هماهنگی بسیار خوبی داشته اند، افزود: از تلاش های شبانه روزی پرسنل خدوم این دستگاه ها و نهاد ها نیز قدردانی می شود.

فرماندار شهرستان قیروکارزین در پایان گفت: افرادی که مقررات و حریم های تعیین شده برای مبارزه با شیوع کرونا را رعایت نکنند، هم مرتکب تخلف شده اند و هم به خود و جامعه ظلم می کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=999

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.