• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد

توزیع بیش از ۱۰۰ تن اقلام تنظیم بازار در فیروزآباد

  • کد خبر : 92840
  • 28 فروردین 1403 - 12:45
توزیع بیش از ۱۰۰  تن اقلام تنظیم بازار در فیروزآباد
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد از توزیع 103/5 تن برنج، شکر، گوشت منجمد، خرما و میوه شب عید با قیمت مصوب تنظیم بازار در روزهای آغازین سال جدید و همچنین ماه مبارک رمضان در شهرستان خبر داد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد، حبیب کوهکن گفت: برنج توزیع شده به میزان ۴۶ تن از نوع برنج هندی با قیمت هر کیسه ده کیلویی ۳۵۰ هزار تومان بوده است.

او با اشاره به توزیع اقلام تنظیم بازار با هدف ثبات قیمت‌ها و حفظ آرامش بازار افزود: میزان ۳۸  تن شکر فله ای نیز با قیمت هر کیلوگرم ۲۸ هزار تومان در این شهرستان توزیع شد.

کوهکن تصریح کرد: توزیع میزان ۱۲ تن میوه تنظیم بازار با کیفیت بسیار عالی شامل سیب زرد و قرمز هر کیلوگرم ۳۲ هزار و ۹۰۰ تومان، پرتقال والنسیا هر کیلوگرم ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان و  پرتقال تامسون هر کیلوگرم ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان ویژه عید نوروز در شهرستان انجام گردید.

به گفته وی؛ با توجه به تاثیر توزیع گوشت منجمد بر کاهش قیمت گوشت گرم، توزیع هفت تن گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۳۱۵ هزار تومان صورت پذیرفته است.

این مقام مسئول با اشاره به توزیع ۵۰۰ کیلوگرم خرمای ماه رمضان در شهرستان افزود: خرمای طرح تنظیم بازار توزیع شده در شهرستان از نوع کبکاب و با نرخ مصوب هر کیلوگرم ۵۴ هزار و ۵۰۰ تومان بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی فیروزآباد با اشاره به تامین و توزیع اقلام اساسی با همکاری صنوف و تشکل‌های ذی‌ربط در این شهرستان خاطرنشان کرد: در طول سال تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تخصیص اقلام اساسی به ‌منظور پیشگیری از افزایش نامتعارف قیمت‌ها، مقابله با گران‌فروشی و احتکار و همچنین تنظیم بازار انجام می‌شود.

حبیب کوهکن به پایش مستمر مراکز عرضه کالاهای اساسی توسط بازرسان جهاد کشاورزی در قالب گشت مشترک تنظیم بازار اشاره و اضافه کرد: در بازدید های میدانی کم فروشی، گران فروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور و … رصد شده، متخلفین شناسایی و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح معرفی می گردند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=92840

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.