• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

حضور و آمادگی نیروهای آتش نشانی در روز جهانی قدس

  • کد خبر : 92215
  • 18 فروردین 1403 - 10:39
حضور و آمادگی نیروهای آتش نشانی در روز جهانی قدس
نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۳، هفدهم فرودین ماه به صورت ویژه، تامین ایمنی مراسم راهپیمایی را بر عهده دارند.  

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز؛ نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۳، هفدهم فرودین ماه به صورت ویژه، تامین ایمنی مراسم راهپیمایی را بر عهده دارند.

هادی عیدی پور با اشاره به استقرار خودروهای عملیاتی پ تیم موتور سوار در مسیر راهپیمایی، اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده تمامی نیرو‌های عملیاتی این سازمان در روز جهانی قدس در جهت خدمت رسانی مطلوب در آماده باش کامل هستند.

وی افزود: علاوه بر آماده باش ۲۴ ایستگاه آتش نشانی سطح شهر شیراز، ۳۰ نفر از آتش نشانان به همراه ۹ دستگاه خودرو‌ های سبک و سنگین عملیاتی و چند دستگاه موتورسیکلت از ساعت    صبح تا پایان نماز جمعه درچندین نقطه از مسیر‌های مختلف راهپیمایی ومحل برگزاری نماز جمعه مستقر هستند.

به گفته وی آتش نشانان شیراز نیز به منظور اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، همپا و همراه با مردم شریف شیراز در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

گفتنی است در سال جاری شیرازی‌ها به این مناسبت از میدان امام حسین(ع) به سوی بلوار کریم خان زند، میدان شهدا(شهرداری) به سمت چهار راه پیروزی، خیابان شهید دستغیب و تا خیابان ۹ دی راهپیمایی کردند.

محل تجمّع پایانی و سخنرانی و قرائت قطعنامه روز قدس، شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهّر حضرت احمدابن موسی بود.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=92215

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.