• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

رابطه دوسویه و هدفمند در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی

  • کد خبر : 92206
  • 17 فروردین 1403 - 17:41
رابطه دوسویه و هدفمند در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی
محمد مقدس زاده شهردار منطقه در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندان گفت:  مهمترین رسالت مسئولان خدمتگزاری به مردم است و بر همین اساس رابطه دوسویه و هدفمندی را در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی در دستور کار قرار دادیم.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، محمد مقدس زاده شهردار منطقه در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندان گفت:  مهمترین رسالت مسئولان خدمتگزاری به مردم است و بر همین اساس رابطه دوسویه و هدفمندی را در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی در دستور کار قرار دادیم.

وی از رابطین و یاوران شورا به عنوان بازوان توانمند مدیریت شهری یاد کرد و افزود: بازدید هفتگی از محلات و ارتباط بی واسطه با شهروندان که در سال گذشته به صورت دوهفته ای یکبار انجام می گرفت، بر اساس احساس نیاز به رسیدگی بیشتر به محلات کمتر برخوردار در دستور کار هفتگی  شهرداری منطقه دو قرار گرفته است و انتخاب محلات بر اساس درخواست رابطین و یاوران شورا صورت می گیرد.

او در همین رابطه اظهار داشت: بر اساس تاکید شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر شیراز، تمرکز بر گسترش عدالت محور خدمات و امکانات شهری است و در تلاش هستیم تا پاسخگوی نیازهای شهروندان در سطح تمامی محلات منطقه با برنامه ریزی و اولویت بندی باشیم.

بر اساس این گزارش شایان ذکر است شهردار منطقه دو روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته پذیرای شهروندان است. همچنین روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۷تا ۹ صبح برنامه بازدید میدانی شهردار، معاونین، مسئولین، رابطین و یاورشورای محله موردنظر، از محلات با هماهنگی رابطین شورا صورت می گیرد.

شهردار منطقه ۲ اضافه کرد: پس از اخذ مطالبات مردمی در بازدیدهای میدانی، در همان روز دوشنبه از ساعت ۹ تا ۱۰  جلسه هماهنگی با رابطین یاوران شورا جهت بررسی پیشنهادات، رفع مشکلات عمرانی- اجرایی محلات، حل مسائل مسجد و خانه های محلات، اجرای طرح های محله محوری، مسائل فرهنگی و غیره مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

برنامه دیدار مردمی شهردار منطقه ۲ با شهروندان از این قرار است: شنبه ساعت ۱۳-۱۲ در دفتر معاون شهرسازی و معماری منطقه، دوشنبه ۱۲:۳۰- ۱۱ در دفتر شهردار منطقه و چهارشنبه ۱۳-۱۲ در دفتر معاون شهرسازی و معماری منطقه

منبع

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=92206

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.