• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

جوابیه شهرداری شیراز درخصوص تبلیغات شهری اغذیه فروشی

  • کد خبر : 92024
  • 13 فروردین 1403 - 17:42
جوابیه شهرداری شیراز درخصوص تبلیغات شهری اغذیه فروشی
اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز با توجه به مطالب منتشرشده در فضای مجازی با موضوع اعتراض به شهرداری شیراز درخصوص تبلیغات شهری اغذیه فروشی ها در ماه رمضان جوابیه‌ای صادر کرد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز با توجه به مطالب منتشرشده در فضای مجازی با موضوع اعتراض به شهرداری شیراز درخصوص تبلیغات شهری اغذیه فروشی ها در ماه رمضان جوابیه‌ای صادر کرد.

در این جوابیه اعلام شده است:طبق ماده ۵ دستورالعمل اجرایی کمیته‌ مرکزی‌ سازمان‌های‌ تبلیغاتی‌ کشور در جلسه‌ فوق‌العاده مورخ‌ ۱۳۸۵/۳/۱۷ “مسئولیت‌ محتوای‌ طرح‌ تبلیغاتی‌ و اجرا آن‌ در چهارچوب‌ قوانین‌ موضوعه‌ و مقررات‌ جاری‌ و دستورالعمل‌های‌ اجرایی‌ تبلیغات‌ با مدیر مسئول‌ کانون‌‌های تبلیغاتی که از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ مجوز می کنند، است و ادارات‌ کل‌ فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی‌ استان‌ها ناظر به‌ حسن‌ اجرای‌ قوانین‌ و مقررات‌ تبلیغاتی‌ بوده‌ و در صورت‌ احراز تخلف‌ برابر مقررات‌ اعمال‌ مجازات‌ خواهند کرد.”

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز در راستای روشنگری افکار عمومی به ویژه دغدغه‌مندان حوزه فرهنگ افزود: در راستای فضاسازی و آماده‌سازی محیط شهری شیراز، سومین حرم اهل‌بیت(ع) سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری، بیش از ۲۵۰۰ متر بنر با موضوع ماه مبارک رمضان و تکریم این ماه روی پل‌ها و بیلبوردهای سطح شهر نصب شده است.

این جوابیه افزوده است: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تیزرهایی با موضوع ماه مبارک رمضان و بهار قرآن نیز تهیه و تولید شده که از تلویزیون‌های شهری در حال پخش است.

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز بیان کرده است: در راستای فضاسازی شهری طاق نصرت‌هایی نیز با موضوع ماه مبارک رمضان در سطح شهر شیراز نصب شده تا شهروندان و مسافران تقارن رمضان و نوروز را به عینیت مشاهده کنند.

در ادامه این جوابیه آمده است: بیش از ۴۵ ایستگاه افطاری ساده در سطح شهر برپا شده و علاوه بر توزیع در ایستگاه.های یاده شده در بیمارستان‌ها، تعدادی از مساجد، مکان‌های پرتردد و… نیز اقدام کرده است که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز عنوان کرده است: برپایی محافل انس با قرآن و نغمه خوانی و مناجات خوانی نیز در تعدادی از اماکن زیارتی و مذهبی اجرا شده است.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=92024

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.