• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0

حضور روزانه پزشکان متخصص در قطب‌های درمانی فارس طی ایام نوروز

  • کد خبر : 91353
  • 11 فروردین 1403 - 17:46
حضور روزانه پزشکان متخصص در قطب‌های درمانی فارس طی ایام نوروز
مدیر امور بیماری‌ها و مراکز تشخیصی و درمانی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به استمرار ارایه خدمات درمانی در ایام نوروز، از حضور متخصصان در رشته‌های مختلف در بیمارستان‌های شهرستان‌های استان فارس خبر داد.

کامران راسخ امروز، ۱۱ فروردین در نشست ستاد سلامت ایام نوروز دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این باره گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ابتدای فروردین ۱۴۰۳ تاکنون، بیمارستان‌های قطب‌های درمانی شهرستان‌ها به طور میانگین با حضور ۱۴ متخصص در رشته‌های مختلف پزشکی خدمات تخصصی درمانی لازم را به بیماران ارائه می‌کنند.

وی افزود: متخصصان رشته‌های داخلی، اطفال، زنان، جراحی، بیهوشی، ent، اورولوژی، قلب، چشم پزشکی، ارتوپدی، رادیولوژی، روانپزشکی، نورولوژی و طب اورژانس ۱۴ تخصصی هستند که به طور میانگین روزانه در این بیمارستان‌ها حضور دارند.

راسخ اضافه کرد: امسال علاوه بر بیمارستان‌های قطب‌های درمانی در برخی از شهرستان‌ها مانند سپیدان، نورآباد ممسنی، استهبان و اقلید، به دلیل میهمان‌پذیر بودن، پوشش متخصصان مانند مراکز قطب درمانی در نظر گرفته شده و در سایر شهرستان‌های استان نیز با برنامه‌ریزی انجام شده به طور میانگین روزانه شش متخصص در رشته‌های مختلف پزشکی خدمات درمانی لازم را ارائه می‌کنند.

به گفته این مقام مسئول در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، آمارها نشان می‌دهد ارائه خدمات تخصصی در شهرستان‌های استان موجب کاهش مراجعه بیماران به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شیراز شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=91353

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.