• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6
​رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز؛

برنامه های روز ملی ایمنی و آتش نشانی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد

  • کد خبر : 9130
  • 08 مهر 1399 - 17:43
برنامه های روز ملی ایمنی و آتش نشانی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، در خصوص جزئیات برنامه های هفتم مهر روز آتش نشانی گفت: برنامه های هفتم مهر ماه با توجه به شیوع بیماری کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و در این راستا برخی از مراسم حذف و دیگر برنامه های این روز با رعایت مسائل بهداشتی به اجرا درآمد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، محمد هادی قانع با اشاره به برگزاری مراسم گلباران قبور شهدا، افزود: همزمان با «روز آتش نشانی و ایمنی»، مصادف با هفته دفاع مقدس مراسم گلباران، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام ۸ سال دفاع مقدس و شهدای آتش نشان در صبح روز ۶ مهر ماه برگزار شد.
قانع ادامه داد: دراین مراسم با شکوه پرسنل، مدیران و معاونین سازمان ، با ادای احترام در مزار شهدا، با آرمان های والای شهدای گرانقدر، تجدید میثاق نموده و با نثار فاتحه و اهدای گل، یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای آتش نشان را گرامی داشتند.
رییس سازمان آتش نشانی شیراز برگزاری مراسم بزرگداشت و  تقدیراز آتش نشانان برتر را از دیگر برنامه های این روز ذکر کرد و گفت: در مراسمی که صبح روز هفتم مهر ماه با حضور جمعی از مدیران ارشد شهرداری و سازمان آتش نشانی، موسوی رییس شورای اسلامی شهر شیراز، سرهنگ شجاعی فرمانده نیروی انتظامی شیراز، آزادی مدیر بحران استانداری فارس و سرهنگ محمدی معاون سپاه فجر استان در محل ایستگاه ۳ مرکز آماد و پشتیبانی سازمان آتش نشانی برگزار و ضمن تقدیر و تشکر از کارمندان و آتش نشانان، به تعدادی از پرسنل به نمایندگی از آتش نشان، لوح تقدیر اهدا شد.
وی به برگزاری نمایشگاه تجهیزات و دستاوردهای آتش نشانی در این مراسم اشاره کرد و افزود: در این نمایشگاه‌ علاوه بر نمایش تجهیزات از دستاورد های نوین سازمان آتش نشانی شیراز و  طرح جامع آتش نشانان داوطلب رونمایی شد و به جانبازان جنگ تحمیلی در قالب طرح خدمات ایمنی به جانبازان کپسول های خاموش کننده اهدا شد.
مهندس قانع اعلام کرد: به مناسبت فرارسیدن روز آتش‌نشان در، تمامی ایستگاه های آتش نشانی در سطح شهر شیراز برای بازدید شهروندان و دیدار آنان با آتش نشانان گشوده شده و آتش نشانان ایستگاه ها در هفته ایمنی و آتش نشانی آماده پذیرایی از مردم هستند. البته ۷ مهر ماه روز آتش نشان مسئولین شهرداری شیراز به همراه مدیران و  معاونین سازمان آتش نشانی با حضور درایستگاه ها ضمن دیدار با آتش نشانان از قسمت های مختلف ایستگاه ها و نیز خودروها و تجهیزات نیز بازدید به عمل آوردند.
رییس سازمان آتش نشانی شیراز در پایان اهدا خون آتش نشانان در مرکز انتقال خون، تقدیر از پرسنل ستادی ، عملیاتی و نیروهای فعال آتش نشان داوطلب سازمان را از دیگر برنامه های اجرا شده در روز آتش نشان عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=9130

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.