• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6
​معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز تاکید کرد

رفع موانع تملکی با هدف تسریع در احداث ابر پروژه بزرگراه کوهسار مهدی «عج»

  • کد خبر : 9105
  • 13 مهر 1399 - 17:15
رفع موانع تملکی با هدف تسریع در احداث ابر پروژه بزرگراه کوهسار مهدی «عج»
معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز در بازدید از روند تکمیل پروژه کوهسار مهدی «عج» بر رفع موانع تملکی این ابرپروژه تاکید کرد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، محمد هادی هاشم پور به نقش مطلوب تکمیل این پروژه در شیراز اشاره کرد و گفت: پروژه بزرگ کوهسار مهدی«عج» در شیراز به طول ۹ کیلومتر، نقش ارزنده ای در کاهش ترافیک و توسعه گرشگری در کلان شهر شیراز ایفا می کند.
وی تصریح کرد: تکمیل پروژه کوهسار مهدی «عج» نقش موثری در تردد درون شهری دارد که ضرورت تکمیل سریع تر آن را نشان می دهد.
هاشم پور با اشاره به اینکه زمین لغزش منصورآباد، روند تکمیل پروژه را با مدتی توقف مواجه ساخته بود، افزود: شهرداری شیراز با همراهی و همکاری اهالی، شرایط مناسبی در اجرای پروژه ایجاد کرده است و روند احداث این پروژه، حالا شتاب بیشتری یافته است .
معاون مالی و اقتصادی شهردار شیراز با بیان اینکه فعال شدن عملیات اجرایی در پروژه کوهسار مهدی، جز با همراهی دستگاه قضایی و همکاری مردم امکان‌پذیر نبود، اضافه کرد: حجم اعتبار مورد نیاز برای تملک اراضی مسیر، بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان برآورد شده است که به زودی این مانع نیز از سر راه پروژه برداشته خواهد شد.
هاشم پور با تاکید مجدد بر اختصاص بودجه تملکی به پروژه کوهسارادامه داد: مشکل اساسی در تملک اراضی در مسیر این پروژه، اختلاف بین مالکان که امیدواریم به زودی مرتفع و روند کار تسهیل و تسریع شود.
گفتنی است پروژه کوهسار مهدی با طول ۹ کیلومتر یک ابر پروژه شهری از نظر حجم عملیات عمرانی و اعتباری محسوب می‌شود که تاثیرات مطلوبی دربرطرف شدن چالشهای  مختلف ترافیکی، تسهیل دسترسی و  همچنین پدافند غیرعامل دارد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=9105

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.