• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

تعالی مدیریت شهری در سایه همدلی / تلاش شهرداری شیراز برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردمی»

  • کد خبر : 91038
  • 06 فروردین 1403 - 18:35
تعالی مدیریت شهری در سایه همدلی / تلاش شهرداری شیراز برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردمی»
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تعالی مدیریت شهری و خدمت‌رسانی بهتر به مردم را نیازمند وفاق و همدلی نهادها و دستگاه‌های مختلف دانست.

سیدابراهیم حسینی امروز، ۶ فروردین در دیدار نوروزی اعضای شورای شهر شیراز با شهردار با بیان اینکه سال گذشته، سرجمع سالی خوب برای مدیریت شهری بود و شهرداری شیراز در سطوح مختلف ملی و استانی مورد تقدیر قرار گرفت، گفت: از خانواده بزرگ شهرداری و شورای اسلامی شهر در بخش‌های مختلف قدردانی می‌کنم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه در سال پیش رو با زدودن نقاط ضعف، گام رو به جلو برداشته شود و شاهد رشد و تعالی باشیم، افزود: در سال جاری بنا به شعار سال، تکالیف ویژه‌ای داریم و باید به‌سرعت کارها، سمت‌وسوی خود را پیدا کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: امید است با وفاق و همدلی در سال جاری شاهد رشد و تعالی مدیریت شهری و خدمت‌رسانی بهتر باشیم.

شهردار شیراز نیز در این دیدار با تبریک سال نو بر شعار سال تأکید و تصریح کرد: باید به سمتی حرکتی کنیم تا شهروندان در راستای نیل به «جهش تولید با مشارکت مردمی» در حوزه مشارکت بیش از پیش حضور فعال داشته باشند و مسئولان هم در قبال مردم وظایف خود را عمل کنند.

محمدحسن اسدی اظهار کرد: مدیریت شهری در یک سال گذشته برای نیل به اهداف مدنظر در حوزه عمرانی جلسات و بازدیدهای مستمر روزانه و هفتگی داشته است و در آن‌ها به بررسی موانع و رفع مسائلی نظیر سرمایه‌گذاری، تملک املاک و جابجایی تأسیسات در مسیر اجرای پروژه‌ها پرداخته است.

وی همچنین به ارائه گزارشی از آغاز تعطیلات و سال نو و سرکشی شبانه از کمپ‌ها و محل‌های اسکان نوروزی پرداخت و گفت: با حضور و تمهیدات اندیشیده شده در تلاش بودیم تا مسافران نوروزی سفری ایمن و خاطره‌انگیز در شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت(ع) داشته باشند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=91038

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.