• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
0
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی مطرح کرد؛

تلاش‌ شبانه‌روی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز برای افزایش رضایت شهروندان و مسافران در ایام نوروز

  • کد خبر : 90982
  • 04 فروردین 1403 - 8:57
تلاش‌ شبانه‌روی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز برای افزایش رضایت شهروندان و مسافران در ایام نوروز
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شیراز با اشاره به رونمایی از پوسته جدید سامانه ۱۳۷ شهرداری گفت: در ایام نوروز تلاش کرده‌ایم با نظارت همه‌جانبه شرایط را برای رضایت هرچه بیشتر شهروندان و میهمانان نوروزی فراهم کنیم.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، جلسه اداره منابع انسانی معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز با رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز و معاون حیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز در محل ستاد عالی نظارت بر خدمات نوروزی در باغ جهان‌نما برگزار شد.

در این جلسه، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شیراز با اشاره به رونمایی از پوسته جدید سامانه ۱۳۷ شهرداری گفت: در ایام نوروز تلاش کرده‌ایم با نظارت همه‌جانبه شرایط را برای رضایت هرچه بیشتر شهروندان و میهمانان نوروزی فراهم کنیم.

مسعود زارعی به چیدمان صحیح نیروهای کارآمد و افزایش هم‌افزایی و توان اجرایی در بخش گردشگری اشاره کرد و گفت:  اقدامات خوب سازمان میادین و مشاغل شیراز در زمینه ایجاد بازارچه‌های نوروزی رضایت شهروندان را به دنبال داشته وسبب شده بازرسان شورا بازخوردهایی مثبت را از مراجعان دریافت کنند.

زارعی تاکید کرد:  با توجه به افزایش تناژ پسماند در روزهای پایانی سال و اوایل فروردین، یکی از اقدامات قابل تحسین سازمان مدیریت پسماند، توجه ویژه به نظافت و جمع‌آوری پسماند بوده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز نیز ضمن قدردانی از رهنمودهای شورای اسلامی شهر شیراز، گفت: و با توجه به سرمای هوا تمهیدات لازم برای گرمایش این محل‌ها و نیز اقدامات مناسب برای جلوگیری از نصب چادر در محل‌های غیر مجاز انجام شده است.

خوشبخت با اشاره به بارش باران و نزول رحمت الهی تاکید کرد: با هم‌افزایی و تلاش مجموعه خدمات شهری در مناطق یازده گانه و حوزه‌های تابعه، بارش باران هیچ مشکلی را برای شهروندان ایجاد نکرد.

وی همچنین گفت: مشکلاتی چون کمبود نیرو و تجهیزات در جلسات هماهنگی مرتفع شده و تلاش کرده‌ایم با توجه‌ به موضوع فعالیت و دسته‌بندی موضوعی آموزش‌های مناسب به کارکنان داده شود تا سرعت پاسخگویی و اقدام متناسب با موضوع در تمام زمینه‌های خدمت‌رسانی افزایش یابد.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=90982

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.