• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0

قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی فارس آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 90829
  • 29 اسفند 1402 - 17:47
قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی فارس آغاز به کار کرد
در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز، مراسم آغاز به کار قرارگاه نوروزی پلیس فارس امروز، ۲۹ اسفندماه با حضور استاندار فارس و جمعی دیگر از مسئولان در شیراز برگزار شد.

استاندار فارس در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدای نیروی انتظامی گفت: شهدای فراجا امنیت مردم را با نثار جان خود حفظ کردند و امروز در امنیت و آرامش مردم نقش دارند و جا دارد قدردان این خانواده‌های معظم باشیم.

محمدهادی ایمانیه افزود: عزیزان ما در نیروی انتظامی در طول سال مشغول خدمت هستند و در تامین آسایش و آرامش مردم به‌صورت شبانه‌روزی همواره نقش اساسی دارند؛ به همین سبب است که مردم به امید پلیس به مسافرت می‌روند. چرا که یقین دارند علاوه بر اینکه از اموال ایشان در شهر خود حفاظت می‌شود، در طول سفر هم از آن‌ها و خانواده‌هایشان مراقبت خواهد شد.

وی تصریح کرد: همه اقدامات، تلاش‌ها و تدابیر برای این است که تصادفات و تلفات جاده‌ای به‌صورت چشمگیر کاهش یابد؛ ما هم آمادگی داریم به سهم خود در این زمینه همکاری کنم.

نماینده عالی دولت در فارس در بخش دیگر سخنان خود به تقارن نوروز باستانی با ماه مبارک رمضان اشاره و حاضران را به مطالعه دعای ورود به ماه رمضان مندرج در صحیفه سجادیه فراخواند و از اهمیت و جایگاه ماه رحمت الهی سخن گفت و اظهار کرد: حفظ حرمت ماه مبارک رمضان در ایام نوروز از ضروریات است و برای تحقق آن باید غیرتمندانه وارد شد؛ قطعا با همکاری میهمانان عزیز، حرمت ماه رمضان را حفظ می‌کنیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود از افزایش ساعات بازدید از امکان گردشگری و تاریخی استان در صورت نیاز خبر داد و افزود: برای رعایت حال مهمانان عزیز، مکان‌هایی به شکل محصور در اماکن گردشگری استان تعریف شده است تا مسافران ضمن رعایت حرمت ماه مبارک رمضان، از آن استفاده کنند.

استاندار فارس در پایان بیان کرد: همه دستگاه‌ها و مسئولین و متولیان نهادهای مختلف دست به دست هم‌داده‌اند تا خاطره‌ای خوب و ماندگار برای مهمانان ثبت و ضبط کنند.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=90829

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.