• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0
رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز؛

ظرفیت‌های شهرداری شیراز برای اسکان مسافران نوروزی به کار گرفته‌شده است/ محل‌های اسکان شهرداری آماده میزبانی از مهمانان

  • کد خبر : 90634
  • 27 اسفند 1402 - 11:31
ظرفیت‌های شهرداری شیراز برای اسکان مسافران نوروزی به کار گرفته‌شده است/ محل‌های اسکان شهرداری آماده میزبانی از مهمانان
رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز از آمادگی امکانات و ظرفیت‌های شهرداری شیراز برای اسکان مسافران در ایام نوروز خبر داد و گفت: هم‌اکنون محل‌های اسکان ویژه مسافران نوروزی در شهرک زیباشهر، باغ جنت، نمایشگاه بین‌المللی، مجموعه سعدیه و مسجد جامع شهدا برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته‌شده است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز؛ روح‌الله خوشبخت اظهار داشت: علاوه بر محل‌های اسکان ویژه مسافران نوروزی در شهرک زیباشهر، باغ جنت، نمایشگاه بین‌المللی، مجموعه سعدیه و مسجد جامع شهدا برای اسکان مسافران نوروزی، ۱۹ مورد از سالن‌ها و اماکن ورزشی مربوط به شهرداری شیراز نیز آماده میزبانی از مهمانان نوروزی شیراز است.

خوشبخت همچنین با تأکید بر اینکه برپایی چادر در سطح شهر شیراز ممنوع است، یادآور شد: ۲ بوستان نماز و سایه برای مسافرانی که قصد بر پا کردن چادر دارند در نظر گرفته‌شده است.

معاون شهردار شیراز با اشاره به این خبر عنوان کرد: فعالیت‌های این ستاد اول بهمن‌ماه و پیرو دستورالعمل ابلاغی و تبیین شرح وظایف ۱۱ کارگروه تخصصی آغاز شد و سازمان‌ها و حوزه‌های مختلف شهرداری برنامه‌های اجرایی را بازمان بندی مناسب تهیه و تدوین نمودند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به تقارن و هم‌زمانی ماه مبارک رمضان و ایام نوروز اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی و متناسبی پیش‌بینی‌شده است که برپایی سفره افطاری ساده، برنامه‌های فرهنگی از افطار تا سحر، برپایی جشن‌ها، برقراری تورهای گردشگری و مواردی از این قبیل نمونه‌ای از این برنامه‌ها است.

خوشبخت بابیان اینکه ایجاد شرایط مناسبت برای استفاده از امکانات شهرداری در ایام نوروز نیازمند هماهنگی‌های اولیه با سایر بخش‌ها و دستگاه‌ها و سازمان‌هاست، خاطرنشان کرد: جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر با حضور تمامی مدیران شهرداری شیراز به‌صورت مستمر انجام‌شده و همچنین هماهنگی‌های لازم با سایر دستگاه‌ها در راستای خدمات‌رسانی به مسافرین و زائرین سومین حرم اهل‌بیت (ع) نیز صورت گرفته است.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=90634

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.