• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0

ستاد اجرایی خدمات سفر شیراز افتتاح شد

  • کد خبر : 90564
  • 26 اسفند 1402 - 13:28
ستاد اجرایی خدمات سفر شیراز افتتاح شد
آیین افتتاح ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان شیراز با حضور جمعی از مسئولان شیراز و استان برگزار شد.

این مراسم امروز، ۲۶ اسفندماه در محل این ستاد واقع در خیابان گلستان شیراز و با حضور برخی نمایندگان مجلس، فرمانده نیروی انتظامی، مدیرکل میراث فرهنگی و جمعی از مدیران شهری و استانی برگزار شد.

شهردار شیراز در این مراسم با یادآوری این نکته که از نوروز ۱۴٠۲ تا هفته شیراز، بیش از ۳ ملیون نفر وارد شهر شیراز شدند، گفت: به واسطه پذیرایی مطلوب این میهمانان نوروزی، شهرداری شیراز به عنوان دستگاه برتر کشور معرفی شد و این میسر نمی‌شد، بجز با وفاق و همدلی که بین همه مسئولان وجود داشت.

محمدحسن اسدی با بیان اینکه در ساختمان ستاد سفر علاوه بر شهرداری شیراز، ارگان‌های دیگری مثل نیروی انتظامی، آموزش و پروش، اصناف و ادارات دیگر نیز حضور دارند، گفت: شیراز با داشتن جاذبه‌های منحصر به‌فرد، یک شهر کهن و تمدن ساز است و به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) ویژگی‌هایی دارد که هر ایرانی و توریستی را برای سفر به این شهر وسوسه می‌کند.

وی افزود: شیراز اسم و آوازه‌ای به بلندای تاریخ دارد و این مسئولیت کارگزاران و دست اندرکاران سفر را سخت و پیچیده می‌کند.

اسدی به اتفاق تلخ سیل نوروز سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: در نوروز خیلی چیزها قابل پیش بینی نیست و همه دستگاه‌ها باید به یکدیگر کمک کنند تا در زمانی که جمعیت بسیار زیادی وارد این شهر می‌شوند، با مشکلی مواجه نشویم.

همچنین عضو ناظر شورای اسلامی شهر شیراز بر عملکرد ستاد خدمات سفر اظهار کرد: در کنار ستاد اجرایی خدمات سفر و بر اساس وظایف ذاتی شورای اسلامی شهر شیراز، یک ستاد نظارت هم تشکیل شده است.

مسعود زارعی افزود: کار ستاد نظارت این است که ایرادات احتمالی خدمات به مسافران را در سریع‌ترین زمان ممکن شناسایی کرده و زمینه رفع آن را فراهم کند.

وی با بیان اینکه تشکیل چنین ستادی، بسیار لازم و منطقی بوده است، گفت: وظیفه نظارت بر عهده تک تک اعضای شورای شهر است و امیدوارم بتوانیم دوشادوش همه دستگاه‌ها، خدمت شایسته‌ای به میهمانان داشته باشیم.

به گزارش سحاب پرس، در این مراسم سالروز شهادت سردار سرلشگر مهدی باکری و روز شهردار نیز گرامی داشته شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=90564

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.