• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
0

مردم گرانفروشی بازار عید را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند

  • کد خبر : 90558
  • 25 اسفند 1402 - 20:13
مردم گرانفروشی بازار عید را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از تشدید نظارت‌های میدانی بر بازار شب عید در این استان خبر داد و از مردم خواست تا گزارشات گرانی را از طریق سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

مرتضی شریفی امروز، ۲۵ اسفندماه با اشاره به اقدامات استان در حوزه تنظیم بازار به نقش اتاق اصناف و اتاق تعاون در تنظیم بازار استان از تشدید نظارت‌های میدانی بر بازار در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز خبر داد و گفت: مردم می‌توانند گزارشات خود را در حوزه بازار به صورت شبانه‌روزی از طریق سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

وی تصریح کرد: در مقوله تنظیم بازار دو بخش تأمین و توزیع از اهمیت بالایی برخوردار است که هر دو بخش توسط اتاق‌های اصناف و تعاون به خوبی مدیریت شده است.

شریفی گفت: در بخش تامین، اتاق اصناف با کمک اتحادیه بنکداران و عمده فروشان کالاهای مورد نیاز مردم را از طریق تولیدکنندگان داخلی یا تجار و بازرگانان از طریق واردات تأمین می‌کنند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس ادامه داد: اتاق تعاون از طریق اتحادیه‌های تعاونی تولیدی نسبت به تامین کالای مورد نیاز اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به نقش این دو مجموعه مهم در حوزه توزیع گفت: دو اتاق اصناف و تعاون از طریق زیرمجموعه‌ها و تعاونی‌های مصرف اقدام به توزیع اقلام مورد نیاز مردم می‌کنند.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: قطعا یکی از موضوعات مهم در حوزه تنظیم بازار، نظارت بر بازار است که در هر دو اتاق تیم‌های توانمندی جهت حضور میدانی در بازار و مراکز عرضه عمده جهت نظارت دقیق بر عملکرد مجموعه‌های مرتبط تشکیل شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=90558

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.