• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

دنبال ارائه خدمات بهتر و ایمن‌تر برای سفرهای نوروزی مردم به فارس هستیم

  • کد خبر : 90551
  • 25 اسفند 1402 - 16:20
دنبال ارائه خدمات بهتر و ایمن‌تر برای سفرهای نوروزی مردم به فارس هستیم
رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی فارس با اشاره به در پیش‌رو بودن ایام از تلاش و همفکری در کنار دیگر دستگاه‌های خدمت‌رسان برای ارائه خدمات بهتر و ایمن‌تر سفرهای نوروزی در این استان خبر داد.

محمودرضا طالبان امروز، ۲۵ اسفندماه گفت: به دلیل جاذبه‌های گردشگری استان فارس و شیراز سومین حرم اهل بیت(غ) همه ساله در ایام نوروز شاهد تردد بسیار بالایی در محورهای مواصلاتی استان فارس هستیم.

وی اضافه کرد: تمام ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان فارس با تلاش و همفکری و همدلی در کنار دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان برای ارائه خدمات بهتر و ایمن‌تر سفرهای نوروزی هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس با بیان اینکه افتتاح بیش از ۳۵۰ کیلومتر راه که مهم‌ترین آن ابر آزادراه شیراز ـ اصفهان به طول ۲۱۰ کیلومتر تردد مسافران نوروزی را ایمن‌تر می‌سازد، تأکید کرد: هر اقدامی در جهت رضایت‌مندی مردم و مسافران و کاهش تلفات و تصادفات باید انجام گیرد.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان فارس اضافه کرد: با توجه به افتتاح ابر پروژه آزادراه شیراز ـ اصفهان و بخشی از بزرگراه جهرم ـ لار و محور فراشبند ـ کازرون و دیگر راه‌های اصلی و فرعی در سال ۱۴۰۲ در محورهای مواصلاتی استان فارس امیدواریم شرایط تردد مسافر تسهیل پیدا کند و شاهد کاهش تلفات تصادفات در طول محورهای استان باشیم.

وی افزود: مجموعه وزارت راه و شهرسازی با همدلی و هماهنگی و با تمام تلاش خود به صورت شبانه روز در کنار مردم هستند تا بتوانند نوروز خوبی را برای مردم رقم بزنند و نهایتاً همه یک هدف داریم و آن خدمت به مردم است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=90551

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.