• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

احداث سالن سرپوشیده ورزشی در مناطق ۱۱ گانه شیراز

  • کد خبر : 90459
  • 23 اسفند 1402 - 15:29
احداث سالن سرپوشیده ورزشی در مناطق ۱۱ گانه شیراز
رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز از احداث ساخت یک سالن سرپوشیده در مناطق ۱۱ گانه این کلان‌شهر خبر داد.

محمدرضا هاجری امروز، ۲۳ اسفندماه در حاشیه دهمین جلسه کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز به تشریح مصوبات این جلسه پرداخت و گفت: در سال جاری برای هر منطقه شهرداری، ساخت یک سالن سرپوشیده در دستور کار قرار گرفت که برخی در حال ساخت و بعضی در حال طراحی نهایی است.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شد تا سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز ۱۰ تشک کشتی را به مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان خریداری و در اختیار هیئت کشتی شهرستان شیراز قرار دهد تا در میان سالن‌های کشتی محلات شیراز توزیع شود.

هاجری با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال محلات «فجر تا رمضان» افزود: در مسابقات فوتسال فجر تا رمضان محلات، تعداد ۱۱۶ تیم شرکت دارند و این مسابقات هنوز هم در حال برگزاری است و با توجه به اینکه این مسابقات از سوی شهرداری شیرار برگزار می‌شود به هر تیم شرکت‌کننده ۱۰ پیراهن ورزشی در مجموع یک هزار و ۱۶۰ پیراهن در رنگ‌های مختلف اهدا شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: در سال جاری یادواره شهدای ورزشکار ۱۰ محله شیراز همچون گویم، قصرالدشت، سعدی و رکن آباد برگزار شد و مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان برای برگزاری یادواره ها بودجه اختصاص یافت.

هاجری ادامه داد: همزمان در  ۲۰ محله شیراز در راستای اهدای وسایل ورزشی مبلغ ۱۲ میلیون تومان وسایل ورزشی خریداری و در سطح این محلات توزیع شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز یادآور شد: به منظور حفظ چمن ورزشگاه حافظیه شیراز با تصویب شورای اسلامی شهر شیراز و ابلاغ به شهرداری شیراز کاور حفظ چمن این مجموعه ورزشی به مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان خریداری و در اختیار هیئت فوتبال قرار داده شد.

هاجری تصریح کرد: در سال جاری با مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز حمایت مالی از دو تیم فجر شهید سپاسی و شهر راز در دستور کار قرار گرفت و از  مدال‌آوران کشتی در مسابقات بین المللی همچون برادران گرایی تجلیل و حمایت لازم صورت گرفت.

وی با بیان اینکه بر مبنای جدول مصوب شورای شهر شیراز در حمایت از ورزشکاران مقرر شد  همواره مدال‌آوران شیرازی تجلیل و حمایت شوند، گفت: در صورت موافقت سازمان ورزش و جوانان مبنی بر هیئت امنایی اداره شدن ورزشگاه ۶ هزار نفری شهید سلیمانی، شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز تا تکمیل نهایی و بهره‌برداری این پروژه مشارکت خواهند کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهری شیراز مصوبه‌ای از طریق وزارت کشور پیگیری می‌کند که در صورت موافقت نهائی، در شهرداری شیراز، سازمان ورزش، سلامت، شادابی و نشاط اجتماعی ایجاد می‌شود.

بهسازی و ساماندهی ده‌ها سالن سرپوشیده، نصب چمن مصنوعی در سالن‌های غیر توپی و ایجاد فضاهای ورزشی در برخی از فضاهای شهری همچون زیر پل‌ها به جهت استفاده شهروندان از دیگر اقدامات مورد اشاره رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز در توسعه ورزش در کلان شهر شیراز بود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=90459

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.