• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

عرضه کالاهای اساسی و تولیدات مشاغل خانگی در بازارچه‌های عیدانه شهرداری شیراز ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز

  • کد خبر : 90457
  • 23 اسفند 1402 - 9:47
عرضه کالاهای اساسی و تولیدات مشاغل خانگی در بازارچه‌های عیدانه شهرداری شیراز ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری شیراز از عرضه کالاهای اساسی و تولیدات مشاغل خانگی در بازارچه‌های عیدانه شهرداری خبر داد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز؛ پژمان شفیعی بابیان اینکه امسال علاوه بر بازارچه‌های ثابت شهرداری، ۲ بازارچه  موقت نیز ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز  راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: ۲ بازارچه در قالب ۱۶۰ غرفه طرح تنظیم بازار راه‌اندازی شده که کالاهای اساسی و تولیدات مشاغل خانگی را به شهروندان عرضه می‌کند.

عرضه  خرما و میوه تنظیم بازار در میدان مرکزی میوه و تره‌بار و بازارچه‌ها
وی از عرضه خرما و میوه تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز خبر داد و افزود: خرما به شکل عمده در میدان مرکزی میوه و تره‌بار و میوه در تعدادی از بازارچه‌های منتخب باقیمت مصوب به شهروندان عرضه می‌شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: علاوه بر عرضه اقلام تنظیم بازار، عرضه میوه و تره‌بار باکیفیت و قیمت مناسب ویژه این ایام در بازارچه‌های زیر نظر شهرداری در حال انجام است.

عرضه ملزومات سفره ۷ سین در قالب ۷۵ غرفه در ۱۱ منطقه شهرداری
پژمان شفیعی بابیان اینکه همانند سال گذشته در اسفندماه عرضه ملزومات سفره ۷ سین به شکل گسترده در کلان‌شهر شیراز در دستور کار قرار دارد، بیان داشت: از ابتدای ماه جاری ۷۵ غرفه عرضه ملزومات سفره ۷ سین در ۱۱ منطقه شهرداری شیراز راه‌اندازی شده و تا پایان سال به شهروندان خدمات ارائه خواهد کرد.

بهسازی و زیباسازی بازارچه‌ها و کیوسک‌های مطبوعاتی
وی از زیباسازی و بهسازی کیوسک‌های مطبوعاتی و بازارچه‌های زیر نظر شهرداری خبر داد و گفت: سایبان بیش از صد کیوسک مطبوعاتی تعویض و مابقی آن همراه با شستشوی بدنه، رنگ‌آمیزی می‌شوند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی افزود: دیوارنگاری دیواره بازارچه‌ها باهدف زیباسازی ظاهری این مراکز به متراژ ۵۰۰ متر انجام و بنرهای معرف کاربری آن‌ها نوسازی شد.

نظارت و بازرسی محسوس و نامحسوس بر فعالیت بهره‌برداران و میدان مرکزی میوه و تره‌بار
پژمان شفیعی با اشاره راه‌اندازی و تشکیل گروه‌های بازرسی و نظارت بر فعالیت بهره‌برداران بازارچه‌ها در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی، تصریح کرد: ۴ گروه نظارت و بازرسی در قالب ۲۰ ناظر بر فعالیت بهره‌برداران بازارچه‌ها نظارت خواهند کرد و بازرسان تعزیرات حکومتی و بسیج اصناف نیز در میدان مرکزی میوه و تره‌بار مستقر و به شکل مستمر نظارت انجام می‌شود.

ساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده مبادی ورودی و هسته مرکزی شهر
این مقام مسئول با اشاره به هماهنگی‌های انجام‌شده در خصوص ساماندهی مشاغل آلاینده و مزاحم شهری در آستانه نوروز در مبادی ورودی و هسته مرکزی شهر، خاطرنشان کرد: با هماهنگی انجام‌شده با اتاق اصناف و اتحادیه‌های مرتبط و بازرسی روزانه که از ابتدای ماه جاری در حال انجام است تلاش خواهیم کرد مشاغل مزاحم و آلاینده ورودی‌ها و هسته مرکزی، ساماندهی و کلان‌شهر شیراز آماده استقبال از مسافران نوروزی در شرایط مطلوب گردد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=90457

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.