• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0

آغاز طرح نظارتی ویژه ماه رمضان برای کالاهای اساسی

  • کد خبر : 90205
  • 20 اسفند 1402 - 19:57
آغاز طرح نظارتی ویژه ماه رمضان برای کالاهای اساسی
مدیرکل استاندارد فارس از آغاز طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان اداره‌کل استاندار فارس بر چند قلم از کالاهای اساسی در تمام نقاط این استان خبر داد.

محمدمهدی رزمجو امروز، ۲۰ اسفندماه در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان و با توجه به افزایش تقاضا برای مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، خرما، برنج، روغن، قند و شکر و شیرینی‌های پر مصرف مرسوم در ایام مذکور طرح نظارتی ماه مبارک رمضان  در استان فارس اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: در قالب این طرح بر قنادی‌ها نیز نظارت شده و شکر و روغن و آرد و سایر اقلام مورد مصرف آن‌ها مورد کنترل قرار خواهد گرفت.

رزمجو  افزود: در راستای اجرای وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد و در جهت صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان، به‌دنبال نظارت مستمر بر بازار و توجه ویژه به موضوع نظارت بر توزیع کالاهای مشمول استاندارد و پرتقاضای این ماه مبارک، بازرسی‌ها در این ماه تشدید می‌شود.

مدیرکل استاندارد فارس گفت: تمامی مواد اولیه زولبیا و بامیه اعم از شکر، روغن، آرد و همچنین جعبه مقوایی آن مشمول استاندارد اجباری هستند و بازرسان اداره استاندارد با حضور در قنادی‌ها، بر مصرف این اقلام نظارت کرده تا جعبه‌های مقوایی بهداشتی دارای استاندارد معتبر مورد استفاده قرار گیرد و یا زولبیا و بامیه در روغن‌های سیاه پخته نشود.

رزمجو یادآور شد: تمامی شهروندان و هم‌استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را طریق شماره تلفن‌های ۱۵۱۷ و ۳۶۲۶۴۴۰۶ به این اداره‌کل منعکس کنند تا بازرسان این اداره‌کل به قید فوریت موضوع را پیگیری کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=90205

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.