• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
0

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایام نوروز در شیراز

  • کد خبر : 90203
  • 20 اسفند 1402 - 21:37
معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایام نوروز در شیراز
معاون محیط زیست و خدمات شهرداری شیراز با اشاره به تمهیدات انجام شده برای ایام نوروز گفت: اقداماتی برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مکان‌هایی مانند فرودگاه شیراز و سایر نقاط اثرگذار در نظر گرفته شده است.

روح‌الله خوشبخت امروز، ۲۰ اسفند از برگزاری نشست هماهنگی دستگاه‌ها در راستای خدمت‌رسانی به زائرین و مسافران نوروزی در آستانه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در شیراز خبر داد.

وی با تاکید بر اهمیت همکاری، تعامل و برنامه‌ریزی مشترک بین دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف و حفظ کیفیت خدمت‌رسانی به مسافران و زائران سومین حرم اهل بیت(ع) اظهار کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر، علاوه بر ایجاد بستری مناسب برای ارائه خدمات به مسافران باید فرصتی برای معرفی شیراز و ظرفیت‌های بی‌شمار این شهر نیز فراهم کند.

خوشبخت بیان کرد: در این جلسه هماهنگی‌های لازم برای تأمین فضای مناسب در ورودی‌های شهر، فرودگاه، راه‌آهن، پایانه‌های مسافربری و مناطق گردشگری و زیارتی شهر شیراز در حوزه‌های مختلف از جمله فضای سبز، راهنمایی مسافران، اقدامات ترافیکی، سامان‌دهی نقاط گردشگری و… انجام شد.

به گفته رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز، اقداماتی برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مکان‌هایی مانند فرودگاه شیراز و سایر نقاط اثرگذار در نظر گرفته شده است.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی سازمان خدمات شهری شهرداری شیراز، وی تاکید کرد: جلسات روزانه با بخش‌های مختلف فعال در موضوع ستاد اجرایی خدمات سفر در حال برگزاری است و معاونت محیط زیست و خدمات شهری شیراز در تلاش است نوروز پیش رو را در خور شیراز برای مسافران و شهروندان آماده کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=90203

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.