• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
0
استاندار فارس؛

افزایش دسترسی مردم به خدمات مبتنی بر بسترهای مجازی

  • کد خبر : 89934
  • 17 اسفند 1402 - 1:40
افزایش دسترسی مردم به خدمات مبتنی بر بسترهای مجازی
استاندار فارس، یکی از رویکردهای دولت سیزدهم را افزایش کمی و کیفی دسترسی مردم به خدمات مبتنی بر بسترهای مجازی عنوان کرد و از همکاری تمام دستگاه‌ها در این راستا خبر داد.

محمدهادی ایمانیه امروز، ۱۶ اسفند در دیدار با علی اصغر انصاری، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات در شیراز، با تاکید بر اینکه افزایش کمی و کیفی دسترسی مردم استان به خدمات مبتنی بر بسترهای مجازی یکی از رویکردهای دولت سیزدهم است، از همکاری همه دستگاه‌ها در چارچوب قوانین و دستورالعمل‌ها برای اجرای این طرح ملی خبر داد و افزود: هرگونه مواردی که باعث کُند شدن سرعت این طرح شود را گزارش کنید تا برای رفع آنان اقدام شود.

وی همچنین بر ضرورت احصای نیازهای سخت‌افزاری و تجهیزات در اجرای عملیات توسعه طرح فیبر نوری در استان تاکید کرد و گفت: میزان تولید تجهیرات سخت‌افزاری برای اجرای این طرح ملی، متناسب با نیازهای احصا شده باشد.

استاندار فارس خواستار تامین تجهیزات مورد نیاز این طرح، از درون استان شد و افزود: شرکت‌های نخبه و توانمند متعددی در زمینه تولید و تامین این تجهیزات در فارس وجود دارد که می‌خواهیم تامین تجهیزات از طریق این شرکت‌ها صورت گیرد، لیست تجهیزات مورد نیاز به شرکت‌ها ارائه شود تا نسبت به ظرفیت‌های آن‌ها اقدام شود.

ایمانیه بر سرعت بخشیدن به این طرح ارزشمند تاکید کرد و افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و آغاز سال جدید، حفاری‌ها و اجرای شبکه‌های فیبرنوری با سرعت بیشتری انجام شود تا علاوه بر اینکه مزاحمتی برای عبور و مرور مردم ایجاد نکند، شاهد ایجاد چهره نامناسب در سطح شهرها نباشیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=89934

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.