• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
0

بارش برف موجب انسداد راه‌های فارس نشد

  • کد خبر : 89854
  • 15 اسفند 1402 - 14:23
بارش برف موجب انسداد راه‌های فارس نشد
مدیر مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس با اشاره به بارش برف در شب گذشته در برخی محورهای مواصلاتی این استان گفت: بارش برف موجب انسداد راه‌های استان نشد.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سحاب پرس با بیان اینکه شب گذشته، ۱۴ اسفندماه یک سامانه بارشی تندری در استان فارس فعالیت داشت که موجب بارش‌های ناگهانی در برخی مناطق استان شد،‌گفت:‌ در مناطق اقلید، محورهای سپیدان به یاسوج و سپیدان به اقلید شاهد بارش برف بودیم.

وی با تصریح اینکه برف قریب یک تا یک و نیم ساعت در محورها بارش داشت، افزود: علاوه بر این‌ها در آزادراه شیراز ـ اصفهان هم بارش برف داشتیم.

احمدی با اشاره به انتشار کلیپ‌هایی در فضای مجازی در خصوص وضعیت بارش برف در محورهای استان گفت: بارش برف در محورهای مذکور در یک مقطع کوتاه موجب کندی تردد شد که بلافاصله همکاران راهداری حضور یافته و برف‌روبی انجام دادند و مشکل حل شد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس با بیان اینکه هیچکدام از راه‌های استان به دلیل بارش برف مسدود نشد و تنها کندی تردد بود، گفت: اکنون در هیچکدام از این محورها مشکلی نداریم و تردد در جاده‌های فارس روان است.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص تمهیدات نوروزی راهداری فارس نیز گفت: جلساتی هم در حوزه مسافر هم کالا برگزار می‌کنیم و همچنین ترددهای نوروزی تیم‌های گشت راهداری نیز طی ایام نوروز برنامه‌ریزی خواهد شد.

احمدی با بیان اینکه تلاش نیروهای راهداری آن است که در تمام مقاطع بتوانند در سریع‌ترین زمان خدمات خود را ارائه دهند، گفت: تقریباً روزهای ۲۳ اسفند به بعد یکسری دستورالعمل فعالیت راهداری آماده خواهد شد که متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=89854

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.