• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
0
استاندار فارس؛

جریمه‌های سختگیرانه‌تری برای سرعت غیرمجاز اعمال شود

  • کد خبر : 89775
  • 13 اسفند 1402 - 21:01
جریمه‌های سختگیرانه‌تری برای سرعت غیرمجاز اعمال شود
استاندار فارس، یکی از اصلی‌ترین دلایل تصادفات منجر به فوت در این استان را سرعت غیرمجاز دانست و خواستار جریمه‌های سنگین‌تر برای مقابله با سرعت غیرمجاز شد.

محمدهادی ایمانیه امروز، ۱۳ اسفند در هجدهمین جلسه شورای ترافیک و سیزدهمین جلسه شورای راهبری تصادفات استان فارس در شیراز گفت: یکی از اصلی‌ترین دلایل تصادفات منجر به فوت در ۱۰ ماهه ابتدایی سال، سرعت غیر مجاز است.

وی افزود: باید تدابیری سختگیرانه اتخاذ شود تا جریمه خودروهای متخلف، حداقل ۱۵ روز توقیف، علاوه بر توقیف ۶ ماهه گواهینامه باشد.

ایمانیه به در پیش بودن سفرهای نوروزی اشاره کرد و افزود: آشکارسازی‌های لازم برای کلیه نقاط حادثه خیز با استفاده از همه تجهیزات حداکثر تا ۲۰ اسفند انجام شود و همچنین برنامه اجرایی جهت رفع ۴۴ نقطه حادثه خیز باقی مانده در استان تا پایان فروردین سال ۱۴۰۳ جهت تصمیم‌گیری به شورای ترافیک ارائه شود.

استاندار فارس در ادامه معاونت عمرانی خود را مامور کرد جلسه‌ای با تمام فرمانداران تشکیل و هماهنگی‌های لازم برای ایام پیش رو و تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ انجام دهد.

وی بیان کرد: شرط رتبه‌بندی فرمانداران و دستگاه‌های استانی و شهرستانی، اعلام تکالیف و وظایف ایشان به آن‌هاست و لازم است در اسرع وقت و به‌صورت شفاف و عملیاتی وظایف ابلاغ شود.

ایمانیه بر استفاده حداکثری از ظرفیت همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادها برای مشارکت در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: تمام هدف این شوراها و تغییرات در آن، کاهش تصادفات و کاهش تلفات ناشی از آن است.

به گزارش سحاب پرس، هجدهمین جلسه شورای ترافیک استان و سیزدهمین جلسه شورای راهبری تصادفات فارس با چند دستور کار از جمله ارائه گزارش دستگاه‌های ذیربط در خصوص آزادراه شیراز ـ اصفهان و بررسی و برنامه‌ریزی دستگاه‌های اجرایی جهت سفرهای نوروزی در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.

در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر از زحمات سید ابوذر حسینی، مسعود طهماسبی به‌عنوان دبیر جدید شورای ترافیک استان فارس معرفی شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=89775

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.