• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
0
به همت سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز؛

همایش جهاد تبیین «مثل مصطفی ۲» در شیراز برگزار شد

  • کد خبر : 89534
  • 10 اسفند 1402 - 9:36
همایش جهاد تبیین «مثل مصطفی ۲» در شیراز برگزار شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز از برگزاری همایش جهاد تبیین «مثل مصطفی 2» با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر طائب مشاوره فرمانده کل سپاه خبر داد.

به گزارش سحاب پرس، سرهنگ پاسدار مسلم محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله(ع) شیراز در همایش جهاد تبیین مثل مصطفی ۲ با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به معرفی شهید مصطفی صدرزاده گفت: شهید صدرزاده فرمانده پایگاه بود که توانست در محله و محدوده خود تحولات بسیار عظیمی را در جذب نوجوان و جوان و وصل کردن آنها به مسجد را ایجاد کند.

وی گفت: نخبه‌هایی از پایگاهی که شهید صدرزاده در آن فعالیت می‌کرد رشد پیدا کرد و مبحثی که فرماندهان پایگاه‌ها باید به آن بپردازند تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی است و با الگوبرداری از شهید صدرزاده اقداماتی انجام دهید که موضوع تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی به مرحله بهتری برسد.

صادق زارع مهذبیه معاون سیاسی ناحیه ثارالله (ع) شیراز نیز گفت: طبعاً انتخابات یک تکلیف همگانی است به‌خصوص زمانی که رهبر توصیه و تأکید کنند؛ زیرا همه امور کشور بر اساس انتخابات است.

وی افزود: انتخابات مظهر رشد، آزادی و اقتدار ملت ایران است و امروز هر برگه رأی که به صندوق‌ها انداخته می‌شود در حقیقت رأی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است و این برای کشور بسیار باارزش و با اهمیت است.

معاون سیاسی ناحیه ثارالله (ع) شیراز گفت: با رأی دادن سرنوشتمان را تعیین کنیم و مردم  آگاهانه آن کسی را که می‌خواهند انتخاب کنند.

مهذبیه افزود: ما در انتخابات شرکت می‌کنیم تا با حضور خود اقتدار، آزادی، دِین، تمامیت ارضی و قانون خود را در کشورمان به منصه ظهور برسانیم و نشان دهیم بنابراین باید در روز انتخابات به‌صورت آزادانه به داوطلبی که از پیش در مورد آن مطالعه کرده رأی خود را بدهد زیرا رأی عصاره فکر آدمی است و فکر گنجینه وجود انسان است، کسی که رأی نمی‌دهد از این موهبت بی‌بهره است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=89534

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.