• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

انتخابات منجر به ارتقا امنیت ملی و قدرت بین‌المللی انقلاب اسلامی خواهد شد

  • کد خبر : 89389
  • 09 اسفند 1402 - 23:58
انتخابات منجر به ارتقا امنیت ملی و قدرت بین‌المللی انقلاب اسلامی خواهد شد
حجت‌الاسلام‌والمسلمین «طائب» گفت: تلاش دشمن بر این است که با ایجاد شبهات به مردم ایران بفهماند که رأی دادن بی‌فایده است چرا که خوب می‌دانند انتخابات منجر به ارتقا امنیت ملی و قدرت بین‌المللی انقلاب اسلامی می‌شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حسین طائب» مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز ۹ اسفندماه در همایش مثل مصطفی در شیراز با اشاره به تأثیر انتخابات در قدرت‌گیری انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: خداوند متعال به مؤمنین بشارت‌هایی می‌دهد که یکی از وعده‌ها این است که بخشی از کره زمین را برای تشکیل حکومت در اختیار صالحان قرار می‌دهد که حکم الهی را اجرا کنند.
وی گفت: اگر کسی مؤمن به خدا شد در جنگ نرم و ترکیبی که آخر همه این‌ها امید به ناامیدی، اعتماد به بی‌اعتمادی و رضایت به نارضایتی تبدیل کند؛ اما انسان مؤمن ناامید نخواهد شد چون می‌داند قدرت دست خدا است و در تعقیب دشمن نباید سست شد.
حجت الاسلام طائب پیدایش انقلاب اسلامی و تغییر هژمونی دنیا را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: در زمانی که دو اَبَرقدرت جهان باهم در نبرد بودند که جهان را یا جهان آمریکایی یا جهان مارکسیستی تبدیل کنند و با یکدیگر در جنگ نرم رقابت داشتند تا سهمشان را در جهان سوم بیشتر کنند و ۳۱ سال به رقابت پرداختند، اما انقلابی در جهان جرقه زد که نه شرق و نه غرب را قبول نداشت.
 مشاوره فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم با دست خالی مقابل رژیم دیکتاتور شاهنشاهی که تا دندان مسلح بود، ایستادگی کردند و نهایتاً انقلاب کردند و آمریکایی‌ها از کشور بیرون کردند که خوشبختانه امروز ۴۵ سال از عمر بابرکت این انقلاب می‌گذرد.
طائب به روند نفوذ اسلام در جهان اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها مدعی قدرت اول دنیا هستند و با وجود نسل‌کشی‌های فراوان در مقابل محور مقاومت ناتوان است و این یعنی ارزش‌های اسلامی درحال‌توسعه است و به‌سرعت تحول در زیر ساخت‌ها اتفاق می‌افتد.
این مقام مسئول گفت: تلاش دشمن بر این است که با ایجاد شبهات به مردم ایران بفهماند که رأی دادن بی‌فایده است چرا که خوب می‌دانند انتخابات منجر به ارتقا امنیت ملی و قدرت بین‌المللی انقلاب اسلامی می‌شود.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهاد تبیین را امر مهم دانست و بیان کرد: جامعه امروز ما با وجود آسیب‌ها در حال پیشرفت بوده و روند انقلاب اسلامی روند افزایشی است و به فضل الهی در این دوره انتخابات مردم به تکلیف دینی و ملی خودشان عمل می‌کنند و بیشتر از دوره‌های قبل حضور پیدا می‌کنند از این رو با هر یک رأی ملت یک ضربه به دشمن انقلاب اسلامی خواهند زد.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=89389

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.