• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1
فرماندار شهرستان فراشبند؛

۷۲ درصد جمعیت فراشبند واجد شرایط رأی دادن هستند

  • کد خبر : 88713
  • 05 اسفند 1402 - 15:34
۷۲ درصد جمعیت فراشبند واجد شرایط رأی دادن هستند
فرماندار شهرستان فراشبند از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی پرشور خبر داد و گفت: ۷۲ درصد جمعیت این شهرستان دارای سن بالای ۱۸ سال و واجد شرایط رأی دادن هستند.

مجید وامق در گفت‌وگو با خبرنگار سحاب پرس با بیان اینکه شهرستان فراشبند ۵ داوطلب تایید صلاحیت شده دارد، جمعیت این شهرستان را ۴۵ هزار و ۴۵۹ نفر اعلام کرد و گفت: ۷۲ درصد از این تعداد، یعنی ۳۲ هزار و ۹۷۳ نفر بالای ۱۸ سال و واجد شرایط رای دادن هستند که ۶ درصد این تعداد یعنی ۲ هزار و ۷۰۰ نفر نیز، رای اولی محسوب می‌شوند.

فرماندار فراشبند، مجموعه شعب رای‌گیری این شهرستان را ۵۷ شعبه اعلام کرد و گفت: از این تعداد، ۳۱ شعبه ثابت است و ۲۶ شعبه سیار نیز برای مردم عشایر، شرکت‌ها و معادن که روز انتخابات امکان حضور در شعب ثابت را ندارند و در حال فعالیت هستند، پیش‌بینی شده است.

وامق افزود: با تلاش و همت هیئت اجرایی شهرستان، تمامی اعضای شعب، نمایندگان فرمانداری و بازرس‌ها مشخص شده‌اند و در راه برگزاری انتخابات، مشکلی نمی‌بینیم.

وی با بیان این‌که جلسات متعددی برای رسیدن به مشارکت حداکثری با متنفذین و معتمدین فراشبند برگزار شده است، گفت: رقابت سیاسی منجر به افزایش مشارکت سیاسی می‌شود و احزاب در نهادینه کردن رقابت سیاسی تاثیر معناداری خواهند داشت. بنابراین نامزدها در عوض رقابت‌های سطحی و شخصی، باید رقابت‌های برنامه محور و موثر و فراگیر داشته باشند و شایسته است نامزدهای انتخاباتی برنامه‌های خود را برای مردم تشریح کنند.

وامق در ادامه به یکی از برنامه‌های موثر جهت ایجاد رضایتمندی شهروندان اشاره کرد و گفت: طرح کاروان خدمت در مناطق مختلف، محلات و روستاهای سراسر شهرستان اجرا شد که هدف آن، دیدار نزدیک مسئولان اجرایی با مردم بود. مردم مشکلات خود را بدون واسطه با مسئولان در میان گذاشتند و جهت رفع مشکلات مختلف آنها تصمیم‌گیری انجام شد.

فرماندار شهرستان فراشبند در پایان گفت: آمادگی کامل در سطح شهرستان برای برگزاری انتخاباتی پرشور وجود دارد و منتظر قدوم مبارک مردم برای رقم خوردن حماسه‌ پرشور دیگری از حضور آنها هستیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=88713

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.