• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
0
رئیس جهاددانشگاهی فارس؛

جهاد تبیین را برای آشنایی نسل جدید با دستاوردهای علمی انجام دهیم

  • کد خبر : 88632
  • 02 اسفند 1402 - 19:14
جهاد تبیین را برای آشنایی نسل جدید با دستاوردهای علمی انجام دهیم
رئیس جهاددانشگاهی فارس با تأکید بر اینکه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی به عموم مردم تبیین شود، گفت: نسل جدید باید با آخرین پیشرفت‌های علم و تکنولوژی در کشورمان آشنا شوند تا بدانند ایران اسلامی در دنیا حرف زیادی در مباحث علمی دارد.

همزمان با برپایی نمایشگاه تخصصی «دستاوردهای صنعت هسته‌ای» در دانشگاه شیراز، مراسم بازدید جمعی از جهادگران جهاددانشگاهی فارس از این نمایشگاه امروز، ۲ اسفندماه برگزار شد.

رئیس جهاددانشگاهی فارس در حاشیه این مراسم به خبرنگار سحاب پرس گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای متعددی داشته است که لازم است این دستاوردها به وسیله جهاد تبیین به عموم مردم منتقل شود.

امیرحسین استقلال، برپایی نمایشگاه صنعت هسته‌ای را یکی از تلاش‌هایی در این راستا دانست و افزود: نسل جدید باید با آخرین پیشرفت‌های علم و تکنولوژی در کشورمان آشنا شوند تا بدانند ایران اسلامی در دنیا حرف زیادی در مباحث علمی دارد.

دبیر اجرایی نمایشگاه تخصصی «دستاوردهای صنعت هسته‌ای» نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار سحاب پرس گفت: این نمایشگاه در دانشگاه شیراز توسط سازمان انرژی اتمی با همکاری استانداری فارس برگزار شده است.

مهدی زهتابیان با بیان اینکه نمایشگاه مذکور در بازه زمانی ۲۸ بهمن تا ۲ اسفندماه در شیراز برپا شد، افزود: در این نمایشگاه آخرین فعالیت‌ها و محصولات سازمان انرژی اتمی اعم از  اکتشاف معدن اورانیوم، فراوری و غنی‌سازی و تولید سوخت اورانیوم، تولید کیک زرد، مدیریت پسماندهای پرتوزا، جداسازی ایزوتوپ‌ها و کاربردهای رادیو ایزوتوپ‌ها در پرتودهی مواد غذایی و محصولات کشاورزی و… به نمایشگاه گذاشته شد.

وی با یادآوری اینکه این نمایشگاه به خصوص به منظور بازدید دانش‌آموزان و دانشجویان برپا شده است، گفت: علاوه بر این‌ها گروه‌ها و اقشار مختلف از نهادها و سازمان‌های مختلف نیز از این نمایشگاه بازدید کردند.

عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه شیراز اظهار کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه آشنایی مردم و نسل جدید با مباحث هسته‌ای در راستای جهاد تبیین است.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=88632

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.