• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0

سکاندار راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس تغییر کرد

  • کد خبر : 88624
  • 02 اسفند 1402 - 20:06
سکاندار راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس تغییر کرد
طی مراسمی از زحمات علیرضا راستیار قدردانی و محسن عمادی به عنوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس معارفه شد.

این مراسم امروز، ۲ اسفندماه با حضور معاون ساخت و نگه‌داری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شیراز برگزار شد.

معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این مراسم گفت: استان فارس با دارا بودن بیشترین طول راه‌های مواصلاتی و تأسیسات جانبی راه‌ها دارای ظرفیت‌های متعددی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است و با مدیریت جهادی توأم با تخصص در حوزه حمل ونقل و راهداری به کاربران جاده‌ای خدمت‌رسانی می‌کند.

خداداد مقبلی اضافه کرد: همه‌ خدمتگزاران دولت، سرباز نظام و آماده خدمت به مردم هستند و هر کجا نیاز به خدمات و حضورشان باشد، خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت سفرهای نوروزی گفت: یکی از مأموریت‌های مهم بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مدیریت سفرهای برون شهری در مناسبت‌ها و ایام تعطیل است که با توجه به سفرهای نوروزی پیش‌رو، باید اقدامات لازم برای افزایش ایمنی و تردد ایمن و روان برای کاربران جاده‌ای فراهم شود.

مقبلی ادامه داد: علاوه بر این در بخش حمل و نقل مسافر نیز خدمات ارزنده‌ای از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به هموطنان و کاربران جاده‌ای ارایه می‌شود که امید است در طرح نوروز امسال بهتر از سال‌های گذشته به کاربران جاده‌ای خدمات‌رسانی شود.

علیرضا راستیار، مدیرکل پیشین راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس در این مراسم گفت: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای ارائه خدمات مطلوب به مردم و کاربران جاده‌ای، به هم‌افزایی و تداوم تلاش در تمامی حوزه‌ها نیاز دارد.

محسن عمادی، سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس نیز بیان کرد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تلاش جهادی تاکنون به ارایه خدمات به آحاد جامعه اقدام کرده و رویکرد این سازمان و اداره کل ادامه این تلاش جهادی است.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس، علیرضا راستیار به‌عنوان مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در امور سیاستگذاری راهبردی بخش راهداری منصوب شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=88624

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.