• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1
مدیر عامل شرکت عمران صدرا؛

تمام ۱۰ پروژه نهضت ملی مسکن در صدرا در حال فعالیت هستند

  • کد خبر : 88617
  • 02 اسفند 1402 - 17:36
تمام ۱۰ پروژه نهضت ملی مسکن در صدرا در حال فعالیت هستند
مدیرعامل شرکت عمران صدرا با یبان اینکه همه ۱۰ پروژه نهضت ملی مسکن در شهر صدرا در حال فعالیت هستند و هیچ پروژه‌ای تعطیل نیست، از متقاضیان نهضت ملی مسکن خواست تا به شایعات در فضای مجازی توجه نکنند.

مهدی پوربهی امروز، ۲ اسفندماه در نشست با نمایندگان متقاضی نهضت ملی مسکن در شهر صدرا گفت:  مجموعه شرکت عمران صدرا خود را نماینده مردمی می‌داند که پس از سال‌ها می‌خواهند خانه‌دار شوند و ما پیگیر مطالبات و خواسته‌های به حق این قشر هستیم.

مدیر عامل شرکت عمران صدرا افزود: مجموعه شرکت عمران صدرا از روز اول عملیات اجرایی پروژه‌های ده‌گانه نهضت ملی مسکن در شهر صدرا با حساسیت و نظارت حضور داشته است.

وی با بیان این‌که هر روز آمادگی پاسخ به سئوالات متقاضیان نهضت ملی مسکن داریم زیرا دانستن حق مردم و متقاضیان است، افزود: پیگیری پروژه نهضت ملی مسکن یکی از چندین ماموریت و وظیفه شرکت عمران صدراست، اما قطعا امروز نظارت بر ساخت این خانه‌ها تا حصول نتیجه و تحویل آن به متقاضیان از اولویت‌های ماست.

پوربهی گفت: تا به امروز هزینه‌ای که شرکت عمران صدرا برای  ساخت هر واحد کرده است دو الی سه برابر آورده متقاضی است و این نشان‌دهنده آن است که این پیشرفت و حرکت رو به جلو این پروژه‌ها را نشان می‌دهد.

مدیر عامل شرکت عمران صدرا گفت: همه ۱۰ پروژه نهضت ملی مسکن در شهر صدرا در حال فعالیت هستند و هیچ پروژه‌ای تعطیل نیست و اجازه نمی‌دهیم که هیچ خللی در روند رو به جلو ساخت این خانه‌ها ایجاد شود.

وی در پایان تأکید کرد: متقاضیان به شایعات در فضای مجازی توجهی نکنند و اگر سئوال و ابهامی وجود داشت را از کارشناسان شرکت عمران صدرا پیگیری کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=88617

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.