• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
0
مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی فارس؛

دانشگاه خلأ ارتباطی مردم و نمایندگان را از بین می‌برد

  • کد خبر : 88563
  • 01 اسفند 1402 - 17:09
دانشگاه خلأ ارتباطی مردم و نمایندگان را از بین می‌برد
مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی فارس، وظیفه دانشگاه را از بین بردن خلأ ارتباطی مردم و نمایندگان دانست و گفت: امروز بیش از هر چیزی انتخاب اصلح در انتخابات می‌تواند سرنوشت کشور را رقم بزند.

امیررضا خرم‌دل در گفت‌وگو با خبرنگار سحاب پرس با اشاره به در پیش‌رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه همه مسئولان باید برای بازگرداندن شور و نشاط سیاسی سالم به دانشگاه‌ها تلاش کنند، افزود: در یک نظام اجتماعی سالم باید همه جریان‌ها و گروه‌ها حق یکسان و برابری در نقش‌آفرینی سیاسی و اظهار نظر در مسائل کشور داشته باشند.

خرم‌دل با بیان اینکه عملکرد جریان‌های سیاسی دانشجویی به مرور زمان دچار افت شده و امروز دانشگاه‌های ما شور و نشاط سیاسی قبل را ندارند، گفت: سرنوشت کشور ما را مجلس شورای اسلامی می‌نویسد و امروز بیش از هر چیزی انتخاب اصلح می‌تواند سرنوشت کشور را رقم بزند. مردم به دنبال شفافیت، عدالت و اجرای قانون هستند.

مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی فارس در ادامه برخی از نشانه‌ها و ویژگی‌های یک نماینده مجلس فسادستیز را برشمرد و گفت: در هر دوره از انتخابات دیده‌ایم که مردم به کاندیداهایی که فسادستیزی را جزو شعارها و برنامه‌هایشان دیده‌اند بیشتر دلگرم هستند. این موضوع نباید در حد حرف و شعار بماند و باید واقعا بدان عمل شود و یقینا مردم پای نمایندگان شجاع و فسادستیز می‌مانند.

وی بیان کرد: متأسفانه عده‌ای در دانشگاه‌ها به دنبال خاموش کردن صدای تریبون‌های دانشجویی هستند و تمام تلاش خودشان را برای یک‌نواخت کردن فضای دانشگاه‌ها انجام می‌دهند در حالی که شور و نشاط سیاسی و اجتماعی جامعه اول از دانشگاه‌ها شروع می‌شود و بعد به دل جامعه می‌رود.

مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی فارس با تأکید بر اینکه دانشگاه وظیفه دارد خلأ ارتباطی بین مردم و نمایندگان را از بین ببرد، افزود: نمایندگان باید خود را پاسخگوی مردم و خادم مردم بدانند و این تنها راه حل رفع مشکلات فعلی کشور است.

خرم‌دل بیان کرد: سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی کشور به عنوان مرجع برگزاری مسابقات مناظره دانشجویی هر ساله بخشی از این خلأ را با شرکت دانشجویان فعال سیاسی فرهنگی دانشگاه‌ها پر می‌کند و ما هم در استان فارس از مسئولان کشوری و استانی انتظار حمایت بیشتری را به جهت رونق دادن به این فضاها داریم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=88563

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.