• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
0

تلاش برای تسهیل تامین مسکن و درمان رانندگان اتوبوس درون شهری در فارس

  • کد خبر : 88534
  • 30 بهمن 1402 - 19:09
تلاش برای تسهیل تامین مسکن و درمان رانندگان اتوبوس درون شهری در فارس
استاندار فارس در جمع رانندگان اتوبوس‌های درون شهری به تشریح راه‌هایی برای تسهیل تامین مسکن و ارتقا سطح درمان این اقشار پرداخت.

محمدهادی ایمانیه امروز، ۳۰ بهمن در دیدار با تعدادی از رانندگان اتوبوس‌های درون شهری شیراز، شغل رانندگان را سخت و طاقت‌فرسا عنوان کرد و گفت: این قشر، برای رفاه همشهری‌ها و هم‌استانی‌ها زحمت می‌کشند که جای تقدیر و تشکر دارد و در مقابل قبول داریم آنچه در شأن و شخصیت این قشر از جامعه هست، به‌صورت کامل، محقق نشده است.

استاندار فارس در ادامه همکاری استانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در حل برخی مشکلات رانندگان اتوبوس درون شهری را موثر دانست و گفت: شهرداری، زمینی را معرفی کند تا در قالب تعاونی مسکن رانندگان اتوبوس درون شهری، برای مسکن این قشر اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه ۲۰۰۰ نفر در این حرفه، ارتزاق می‌کنند، بر استفاده از ظرفیت‌های قانونی تامین مسکن تأکید کرد و افزود: تامین مسکن برای افرادی که دارای فرم «ج» سبز هستند، آسان‌تر است و طبیعتا سریعتر به نتیجه می‌رسد.

استاندار فارس تامین مسکن را ارزشمندتر از افزایش حقوق دانست و گفت: اگر افراد از اجاره‌نشینی راحت شوند، بخش قابل توجهی از درآمد خود را در جای دیگر هزینه می‌کنند.

وی در ادامه به موضوع درمان این رانندگان اشاره کرد و گفت: متولیان این قشر از جامعه، با بیمه‌های تکمیلی جلسه بگذارند و آن بیمه‌ای که بیشترین امکانات را با کمترین هزینه ارائه می‌کند را انتخاب کنند؛ ما هم به سهم خود در این زمینه کمک می‌کنیم تا مشکلات بخش سلامت و درمان این عزیزان کاهش یابد.

استاندار فارس به موضوع آسیب رسیدن به برخی اتوبوس‌ها که از جانب رانندگان مطرح شده بود هم گریزی زد و خواستار همکاری مسئولان با نیروهای فراجا و مدیران امنیتی و انتظامی استان شد.

وی، مسائل و مشکلات پیش آمده برای رانندگان و خسارت‌های وارد شده با خودروها را مورد توجه قرارداد و برای حل این موضوع گفت: با به‌کارگیری یک کارشناس حقوقی می‌توان به افرادی که در حوزه‌های مختلف قضایی دچار مشکل می‌شوند کمک کرد؛ تحقق این موضوع در هزینه و وقت افراد صرفه‌جویی خواهد کرد و مشکلات ایشان نیز با سرعت بیشتری حل می‌شود.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، نماینده عالی دولت در فارس در پایان به موضوع سختی کار و پایین بودن سطح بیمه این افراد هم اشاره کرد و گفت: این موضوعات در اختیارات استان نیست و نیازمند پیگیری در سطوح ملی است که اقدامات لازم را در این زمینه نیز براساس پیشنهادات مدون شهرداری انجام خواهم داد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=88534

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.