• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3
مدیر کل دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت جهاد کشاورزی؛

هسته گزینش جهاد کشاورزی فارس جزو برترین های کشور

  • کد خبر : 88471
  • 29 بهمن 1402 - 11:52
هسته گزینش جهاد کشاورزی فارس جزو برترین های کشور
مدیر کل دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت جهاد کشاورزی، هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس را جزو رتبه های برتر در بین ۳۲ سازمان جهاد کشاورزی در سطح کشور معرفی کرد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، احمد احمدی در حاشیه برگزاری دوره آموزشی آشنایی با سامانه جامع گزینش در استان فارس، گفت: هدف از حضور در استان فارس ارزیابی عملکرد هسته گزینش و آشنایی کارکنان این مجموعه با نحوه کار با سامانه و ارتقاء دانش و آگاهی آنها است.
به گفته وی؛ در ارزیابی عملکرد هسته‌های گزینش نوع تعامل مدیران و کارکنان این مجموعه با مدیران و کارکنان سازمان و دستگاه‌های وابسته مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
احمدی، با اشاره به شاخص های ارزیابی عملکرد هسته های گزینش، افزود: نحوه صدور آرا در هسته گزینش، نحوه تحقیقات و نوع تعاملات و نظردهی‌ها که می بایست براساس قوانین و دستورالعمل های ابلاغ شده باشد از جمله مهمترین ملاک های ارزیابی ما است.
وی، هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس را هم از لحاظ تخصص و فنی بودن و هم از لحاظ حساسیت و دقت بالا در اجرای کار و صدور آرا جزو برترین های کشور در حوزه گزینش دانست.
مدیر کل دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت جهاد کشاورزی به چالش های موجود در هسته های گزینش اشاره کرد و گفت: در بحث سلامت نظام اداری، هسته گزینش گلوگاه ورود نیروی انسانی به سازمان است و اگر گزینش خوب انجام وظیفه کند سازمان می‌تواند بدون حاشیه و با کمترین چالش کار خود را انجام دهد.
وی تصریح کرد: برای تقویت جایگاه سازمان نیاز است که در انتخاب و گزینش افراد خوب عمل شود که این مهم بر عهده هسته گزینش سازمان ها است تا افرادی را انتخاب کنند که از لحاظ قوانین و چهارچوب ما تایید می‌شوند و برای سازمان چالشی ندارند.
احمدی، انتخاب نیروی مطمئن، متعهد و دارای شرایط مناسب برای فعالیت در هسته گزینش را از دیگر چالش‌های موجود در این مجموعه دانست و اظهار کرد: به دلیل شرایط خاصی که کار در هسته گزینش دارد ما در حال حاضر با کمبود نیرو مواجه هستیم که امیدواریم با هماهنگی های صورت گرفته این چالش نیز برطرف شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=88471

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.