• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز؛

افزایش ۵ برابری بودجه مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۳

  • کد خبر : 88379
  • 28 بهمن 1402 - 9:04
افزایش ۵ برابری بودجه مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۳
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: بودجه سال ۱۴۰۳ شیراز با افزایش حدود پنج برابری نسبت به گذشته به بیش از ۲۹ هزار میلیارد تومان می‌رسد.

سیدابراهیم حسینی امروز، ۲۸ بهمن در دیدار با فرماندهی سپاه فجر فارس با اشاره به اهمیت همکاری مشترک سپاه و مدیریت شهری شیراز  گفت: روند کار شورای ششم به‌گونه‌ای است که همه اعضای شهر ولایی و همراه و همسو هستند، در عین‌حال در مجموعه شورا و مدیریت شهری نوع فکر و نگاه به‌گونه‌ای است که یک همراهی و هم‌بستگی در این دوره از شورا و شهرداری بین این دو نهاد ایجاد کرده است.

وی افزود: مسیری که شورای ششم در ابتدای شروع به‌کار خود تعریف و تدوین کرده است، رضایتمندی مردم و امیدآفرینی بود که این هدف مقدس با جهاد شبانه‌روزی در حال انجام است.

حسینی با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۳ شیراز با افزایش حدود پنج برابری نسبت به گذشته به بیش از ۲۹ هزار میلیارد تومان می‌رسد، گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد طی ۱۰ سال گذشته حتی ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای این کلان‌شهر انجام نشد، اما ۱۵ هزار میلیارد تومان قرارداد سرمایه‌گذاری سال گذشته منعقد شد و امسال این میزان ۲۰ هزار میلیارد تومان است که محقق خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: اقدامات در سه مقطع کوتاه، میان و بلندمدت در حال انجام است و بنا براین است که پروژه‌ها در همه نقاط شهر توزیع شود و نگاه عادلانه‌ای در این حوزه وجود داشته باشد.

حسینی تأکید کرد: این تعامل و مشارکت انجام‌شده است تا اقدامات اجرایی تنها در یک بخش نباشد و بر همه حوزه‌ها اعم از عمرانی، فرهنگی، ورزشی، گردشگری تمرکز شود.

وی اضافه کرد: شورای اسلامی شهر شیراز علاوه بر مسائل کلی بر سه موضوع محرومیت‌زدایی، محله محوری با محوریت مساجد و مباحث فرهنگی تأکید ویژه‌ای دارد و نگاه ما در آینده توسعه این سه مسیر است؛ چراکه این شهر باید به تراز سومین حرم اهل‌بیت (ع) به فرمایش رهبر معظم انقلاب دست یابد و معتقدیم این شهر وقتی در این تراز است که از جمیع جهات در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، ترافیک، گردشگری، نمادها، اخلاق، رفتار و رفاه و آسایش مردم به مرتبه‌ای برسد که در کشور زبانزد باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز یادآور شد: افق ترسیم‌شده برای این کلان‌شهر این است که با توجه به سابقه تمدن‌آفرین آن، شیراز به‌عنوان یکی از استوانه‌های تمدن‌ساز در جهان اسلام تعریف و معرفی شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=88379

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.