• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1
جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس؛

مجموعه انتظامی در صف مقدم مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی قرار دارد

  • کد خبر : 88233
  • 25 بهمن 1402 - 16:04
مجموعه انتظامی در صف مقدم مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی قرار دارد
جانشین فرماندهی انتظامی فارس با بیان اینکه امروز مجموعه انتظامی در صف مقدم مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی قرار دارد، باب شهادت و ایثار را برای کارکنان انتظامی به دلیل این اقدامات باز دانست.

سردار یوسف ملک‌زاده امروز، ۲۵ بهمن در مراسم گرامیداشت روز جانباز که با حضور تعدادی از جانبازان سرافراز انتظامی در ستاد انتظامی استان فارس برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و به ویژه ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز، گفت: رشادت‌ها و مجاهدت‌های بی‌دریغ جانبازان ایران اسلامی بر هیچ‌کس پوشیده نیست و دیدار با جانبازان عزیز و سرافراز به انسان برای خدمت بیشتر و بهتر روحیه می‌دهد.

وی افزود: جانبازان با تاسی از بزرگ جانباز کربلا حضرت عباس(ع) از دین اسلام دفاع و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند.

ملک‌زاده با بیان اینکه امروز مجموعه انتظامی در صف مقدم مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی قرار دارد، گفت: در این مسیر همچنان باب شهادت و ایثار و فداکاری برای کارکنان انتظامی باز است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه‌ها و دسیسه‌های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: مردم ولایت‌مدار و هوشیار ایران اسلامی با حضور گسترده و پررنگ خود در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، جواب یاوه‌گویی‌های دشمنان را به خوبی دادند.

وی تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که با وجود همه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان، ‌کشور ما از امنیت مطلوبی برخوردار است و این موضوع ثمره رشادت‌های این دلاورمردان است.

ملک‌زاده بیان کرد: همه باید پاسدارخون پاک شهدا و حافظ جانبازان سرافراز باشیم و صبر و استقامت خانواده‌های این عزیزان را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=88233

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.