• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز؛

تداوم عملیات سازندگی در پروژه قائم رحمت احمدی

  • کد خبر : 88213
  • 25 بهمن 1402 - 11:04
تداوم عملیات سازندگی در پروژه قائم رحمت احمدی
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز از تداوم عملیات سازندگی در پروژه قائم _رحمت _ احمدی خبر داد.

علی حسین عباسی امروز، ۲۵ بهمن در حاشیه بازدید از پروژه قائم _ رحمت _ احمدی با تشریح جزییاتی از پیشرفت فنی این پروژه افزود: در پروژه قائم رحمت احمدی تعداد ۱۲ تیر پیش ساخته به طول ۳۵ متر داریم که تاکنون تعداد ۸ تیر آن آماده بهره برداری شده است.

وی افزود: عملیات حفاری، سبدگذاری و بتن‌ریزی در ۵۴ شمع از مجموع ۸۸ شمع آن انجام و پس از هماهنگی با دستگاه‌های خدمات‌رسان مابقی بتن‌ریزی‌ها نیز انجام می‌شود.

عباسی با بیان اینکه هماهنگی با دستگاه‌های خدمات‌رسان (برق، آب مخابرات و….) از دلایل طولانی شدن روند اجرای پروژه‌هاست، افزود: عملیات آرماتوربندی و بتن‌ریزی تیرهای پیش ساخته، حفاری‌ها، بتن‌ریزی شمع‌ها و قالب‌بندی دیوارها در دستور کار این سازمان است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز در بخش دیگری از سخنانش اهداف اجرای پروژه قائم رحمت احمدی را برشمرد و اظهار کرد: تسهیل دسترسی به حرم مطهر احمدبن موسی (ع)، ایجاد تقاطع غیرهمسطح به منظور اتصال بلوارهای قائم و احمدی، تسهیل دسترسی به مرکز شهر از سمت جنوب، ایمن‌سازی مسیر و ترافیک روان در بولوار رحمت شرقی از جمله اهداف اجرای این پروژه است.

عباسی با اشاره به مشکلاتی که در راستای اجرای این پروژه وجود دارد، افزود: برای جابه‌جایی تاسیسات نظیر شبکه برق فشار قوی و متوسط زمان زیادی صرف شد و این در حالی است که به دلیل برخورد شبکه زهکش با سازه پل ناچار به تغییر در طراحی شدیم.

این مقام مسئول در پایان اظهار امیدواری کرد که پروژه قائم رحمت احمدی بر اساس برنامه زمان‌بندی پیش‌بینی شده به پایان رسیده و تقدیم شهروندان گرامی شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=88213

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.