• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0
سخنگوی دولت؛

هنر مدیران انقلاب اسلامی، دولت‌یاری باشد

  • کد خبر : 88054
  • 22 بهمن 1402 - 10:04
هنر مدیران انقلاب اسلامی، دولت‌یاری باشد
سخنگوی دولت با اشاره به افتتاح پروژه‌های شهری در شیراز در ایام دهه فجر گفت: هنر مدیران در انقلاب اسلامی باید این باشد که دولت‌یار باشند و دست هم را بگیرند.

علی بهادری جهرمی امروز، ۲۲ بهمن در مراسم افتتاحیه بزرگراه سرلشکر شهید عبدالرسول استوار در شیراز گفت: هنر مدیران در انقلاب اسلامی باید این باشد که دولت‌یار باشند و دست هم را بگیرند. مثل چیزی که امروز در مدیریت شهر شیراز شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه همکاری مجموعه‌های مختلف در شیراز باعث شده است، شاهد چنین اتفاقات خوبی باشیم، افزود: کشور هم با همین نگاه، به یک کارگاه بزرگ عمرانی و میدان بزرگ خدمت‌رسانی جهادی تبدیل شده است.

بهادری جهرمی با تصریح اینکه در دهه فجر امسال ۲ هزار و ۳۰۰ پروژه با همکاری ارگان‌ها و حوزه‌های مختلف و دولت افتتاح شده است، گفت: همه در یک مسیر واحد که مسیر خدمت به مردم است، حرکت می‌کنند و اصلا فلسفه استقرار و شکل‌گیری دستگاهها همین است.

سخنگوی دولت با بیان اینکه امروز همه با هم یک نگاه مشترک دارند و آن هم خدمت به مردم است، به افتتاح بزرگراه شهید استوار اشاره کرد و افزود: طرح افتتاح بزرگراه شهید استوار هم ویژگی‌های جالبی دارد. یکی از این ویژگی‌ها، سخت بودن انجام پروژه بود که با همت بالای دستگاه‌های مختلف به انجام رسید.

وی، دیگر ویژگی این پروژه را توجه به مناطق محروم‌تر و در اولویت گذاشتن آن‌ها عنوان کرد و گفت: طرح‌های متعدد محرومیت‌زدایی را در نگاه مسئولان شهر شیراز شاهد هستیم.

سخنگوی دولت بیان کرد: مدیریت جهادی را در این طرح‌ها می‌بینیم که با سرعت بالا، حتی پروژه‌هایی که ده‌ها سال زمین مانده بودند؛ در حال تکمیل هستند.

بهادری جهرمی، یکی از ارزشمندترین ویژگی‌های این پروژه‌ها را مزین بودن به نام شهدا دانست و گفت: شهیدی مثل شهید استوار در عرصه‌های مختلف، شخصیتی گرانبها و کم نظیر بودند.

به گزارش سحاب پرس، در این مراسم بزرگراه سرلشکر شهید استوار با اعتبار یک هزار و ۲۷۸ میلیارد تومان به منظور اتصال بلوار ولایت تا میدان نصر شیراز افتتاح و همچنین پروژه‌های مناطق ۷ و ۱۱ شهرداری شیراز افتتاح یا کلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=88054

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.