• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان فارس؛

رونمایی از ۱۴ طرح تخصصی گردشگری فارس در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

  • کد خبر : 88019
  • 22 بهمن 1402 - 14:07
رونمایی از ۱۴ طرح تخصصی گردشگری فارس در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران
مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع ‌دستی استان فارس از رونمایی ۱۴ برنامه و طرح تخصصی گردشگری این استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران خبر داد.

محمد ثابت اقلیدی امروز، ۲۲ بهمن با بیان اینکه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران از ۲۳ تا ۲۶ بهمن‌ماه برگزار می‌شود، گفت: در این نمایشگاه تخصصی، متراژ غرفه استان فارس نزدیک به یک‌هزار متر مربع است که با طراحی فاخر و تولید محتوا تأثیرگذار به نمایش محصولات و جاذبه‎‌های گردشگری استان  خواهد پرداخت.

 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان فارس افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در زمان برگزاری نمایشگاه گردشگری تهران کمپین گردشگری زیارت «مثلث نور» طی مراسمی و با حضور مسئولان گردشگری کشور رونمایی می‌شود.

ثابت اقلیدی در خصوص طرح «مثلث نور» گفت: در کمپین یا پویش گردشگری زیارت «مثلث نور» استان‌های فارس (شهر شیراز با حرم مطهر شاهچراغ (ع))، قم( شهر قم حرم مطهر فاطمه معصومه (س)) و خراسان رضوی( مشهد مقدس حرم مطهر امام رضا(ع)) به عنوان حرم‌های مطهر حضور دارند و در تلاشیم تا با اجرای این طرح شاهد رونق بیشتر گردشگری زیارت در این سه استان باشیم.

وی همچنین با اشاره به دیگر برنامه‌های رونمایی گفت: رونمایی از کمپین «این به اون در» ترویج اندیشه ژرف و فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری پیرامون ضرورت معرفی سنگ نگاره‌های پیروزی ایرانیان بر بیگانگان (شاپور ساسانی بر والرین رومی)، رونمایی از بسته‌های سفر و تورهای عشایری با هماهنگی و توافق انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کشور، رونمایی از ضوابط و مقررات تورهای عشایری، رونمایی از پکیج تور عشایری با توافق استان‌های خوزستان، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد و همچنین رونمایی از طرح گردشگری کودک و آکادمی گردشگری خوراک از برنامه‌های قابل اجرا در نمایشگاه است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان فارس همچنین رونمایی از وب سایت اطلاع‌رسانی جاذبه‌های گردشگری فارس، رونمایی از فیلم ۵ دقیقه‌ای صنایع دستی و هنرهای سنتی و همچنین کتابچه محصولات صنایع دستی با QR کد و رونمایی از کلیپ موزیکال گردشگری کودک با عنوان فسقلی‌های جهانگرد(با زیر نویس فارسی ویژه کودکان عادی و ناشنوا رده سنی ۵ تا ۹ سال) را از دیگر برنامه‌های عنوان کرد که در نمایشگاه گردشگری تهران به اجرا در می‌آید.

ثابت اقلیدی ادامه داد: همچنین در مدت زمان برگزاری نمایشگاه گردشگری تهران از پروژه کاربردی و استفاده از هوش مصنوعی در حوزه گردشگری، طرح گردشگری هوشمند و نقشه GAS ساماندهی سرویس‌های بهداشتی رونمایی می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=88019

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.