• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0
دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی فارس؛

گلبانگ الله اکبر در فارس طنین‌انداز می‌شود / نورافشانی ۴۵ نقطه شیراز

  • کد خبر : 87708
  • 21 بهمن 1402 - 14:21
گلبانگ الله اکبر در فارس طنین‌انداز می‌شود / نورافشانی ۴۵ نقطه شیراز
دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی فارس از برگزاری مراسم سر دادن ندای الله اکبر مطابق روال هر سال در شب سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

سیدمجتبی علوی اردکانی امروز، ۲۱ بهمن با اعلام این خبر گفت: مطابق روال هر سال این مراسم در ساعت ۲۱ شب ۲۲ بهمن یعنی امشب، ۲۱ بهمن در تمام نقاط استان فارس برگزار خواهد شد.

وی همچنین یکی از برنامه‌های امشب را نورافشانی نقاط مختلف استان و شیراز اعلام کرد و افزود: در شیراز این مراسم در ۴۵ نقطه شهر برگزار خواهد شد.

علوی اردکانی از دیگر برنامه‌های امشب را برگزاری جشن انقلاب در ساعت ۲۰ امشب، ۲۱ بهمن در محل محوطه اطراف ارگ کریم خانی شیراز به همت شهرداری شیراز برشمرد و از عموم مردم متدین و ولایت‌مدار برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آورد.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی فارس همچنین به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در ۱۵ نقطه استان فارس اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه این راهپیمایی در شیراز از ساعت ۹:۳۰ از محل چهار راه ۱۵ خرداد (پارامونت سابق) آغاز خواهد شد، افزود: مراسم مذکور به سمت میدان امام حسین(ع) و میدان آزادی (قدس) ادامه خواهد یافت و تجمع پایانی نیز در این مکان برگزار می‌شود.

علوی تصریح کرد: اجرای گروه سرود ۱۳۵۷ نفری دانش‌آموزی، قرائت قطعنامه پایانی و سخنرانی علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت از جمله برنامه‌های تجمع پایانی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز خواهند بود.

انتهای پیا

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=87708

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.