• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2
عضو شورای اسلامی شهر شیراز؛

برنامه‌ریزی برای افتتاح ۱۵ کلان پروژه خدمات شهری شیراز در سال ۱۴۰۳

  • کد خبر : 87471
  • 18 بهمن 1402 - 19:16
برنامه‌ریزی برای افتتاح ۱۵ کلان پروژه خدمات شهری شیراز در سال ۱۴۰۳
رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز از افتتاح ۱۵ کلان پروژه خدمات شهری در شهر شیراز در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

مسعود زارعی امروز، ۱۸ بهمن گفت: یکصد و چهل و دومین تا یکصد و چهل و پنجمین جلسات عادی و فوق العاده کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز با حضور اعضای کمیسیون، مدیران شهرداری و مشاورین کمیسیون برگزار شد و به بررسی لایحه متمم بودجه ۱۴۰۲ و بودجه سال ۱۴۰۳ اختصاص یافت.

وی افزود: برش بودجه مربوط به کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری در دو بخش مربوط به سازمان‌ها و معاونت خدمات شهری و بخش مربوط به مناطق به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

رئیس کمیسیون سلامت،‌ محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به تعدد و تکثر عناوین متعدد بودجه خدمات شهری بیان کرد: در این جلسه کمیسیون تصمیم بر این قرار گرفت که عناوین پروژه‌ها تجمیع یابد.

زارعی اضافه کرد: تعداد عناوین پروژه‌ها از ۱۱۶۶پروژه به ۵۹ پروژه رسید که با این اتفاق هم کنترل و نظارت پروژه‌ها راحت‌تر است و هم تکالیف شهردار روشن‌تر و مشخص‌تر می‌شود.

وی از تغییراتی در ردیف ها و یا مبالغ بودجه پیشنهادی خبر داد و گفت: ۲۲ ردیف در بودجه پیشنهادی اصلاح و اضافه شد و ۲۶ تکلیف هم در بودجه ۱۴۰۳ اضافه شد. همچنین ۱۶ تصمیم نیز در کمیسیون گرفته شد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز از افتتاح ۱۵ کلان پروژه خدمات شهری در شهر شیراز خبر داد و گفت: بنا داریم در سال ۱۴۰۳تعداد ۱۵ کلان پروژه را به نتیجه برسانیم و به شکل جدی شورای اسلامی شهر شیراز در قالب تکالیف شهرداری پیگیر به نتیجه رساندن این ۱۵ پروژه در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

زارعی این پروژه‌ها را شامل بازچرخانی و استفاده از آب‌های خاکستری، ساماندهی محور دروازه کازرون شیراز و انتقال صنوف پروتئین به بازارچه پروتئین واقع در خیابان کارگر، ساماندهی مشاغل مزاحم شهری، ساماندهی و نظم معابر شهری و تعیین تکلیف سد معبر، تعیین و تکلیف مرکز گل‌وگیاه گویم در راستای خودکفایی در تولید گل‌وگیاه در جنوب کشور، بازبینی نحوه عملکرد بازارچه شهرداری، ساماندهی ضایعاتی‌ها، ساماندهی و بهسازی آرامستان دارالسلام و تقویت جایگاه بهشت احمدی، تقویت جایگاه در موضوع بحران شهرداری، تقویت مؤلفه‌های ایمنی شهر، افزایش سرویس بهداشتی در معابر عمومی شهر شیراز، نوسازی و تجهیز ناوگان خدمات موتوری شهرداری، افزایش سرانه فضای سبز شهری، تکمیل پویش مناسب‌سازی شهر شیراز برای جانبازان و معلولین و سامانه ۱۳۷ دانست.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز در پایان یادآور شد: این پروژه‌ها باید تبدیل به ابرپروژه شود و باید برنامه زمان‌بندی روزمره گذاشته شود و تا سال آینده به اتمام برسد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=87471

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.