• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1
رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها؛

انتخابات، خاکریز مهم مقاومت علیه دشمنان انقلاب است

  • کد خبر : 87456
  • 18 بهمن 1402 - 16:34
انتخابات، خاکریز مهم مقاومت علیه دشمنان انقلاب است
رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها، انتخابات را خاکریزی برای مقاومت در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی دانست و گفت: هر کاری که از دستمان بر می‌آید را باید در جهت هرچه پرشورتر برگزار شدن این انتخابات انجام دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی امروز، ۱۸ بهمن‌ماه در نشست سراسری اندیشمندان و استادان انقلاب اسلامیِ دانشگاه‌های سراسر کشور در شیراز اظهار کرد: ما در بحث انقلاب اسلامی با پدیده‌ای مواجه هستیم که گاهی این انقلاب به یک تغییر در نظام سیاسی کشور، فروکاهی می‌شود اما واقعیتی که در انقلاب دیده می‌شود، اتفاقی فراتر از این است.

وی افزود: انقلاب ما، آرمان بلندی مانند ظهور دارد. حاکمیت حضرت موعود از آرمان‌های مسلم شیعیان در طول تاریخ بوده و انقلاب اسلامی هم این مبنا بنا شده است. این انتظاری است که در دل همه معتقدان به مکتب حق، از یک نظام اسلامی واقعی وجود دارد.

رستمی سپس دقایقی به مرور صحبت‌های مقام معظم رهبری در سی سال اخیر  و در همین راستا پرداخت و گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، وظیفه نخبگان در وهله اول تشخیص به موقع مواضع درست است و سپس اثرگذاری در پیچ‌های تاریخی. بخش مهمی از این پیچ‌های تاریخی، معطوف به انتخابات است.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها ادامه داد: قله‌ای که مقام معظم رهبری همواره به آن اشاره می‌کنند، حاکمیت حق و عدل است. با این نگاه، ما ناخودآگاه با دشمنی‌هایی مواجه می‌شویم. چون اهداف بزرگی داریم. اگر اهداف کوچک بود، خطری برای بیگانگان نداشت که با آن مقابله کنند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها، خود اعتراف دارند که دیگر قدرت برتر نیستند و جایگاهشان به چالش کشیده شده است، افزود: این صحنه آرایی‌ها و مواجهه‌ها که در جبهه طاغوت علیه انقلاب ما به راه افتاده است، در راستای بدبین کردن و ناامید کردن جوانان و به چالش کشیدن رکن اصلی جمهوری اسلامی، یعنی برخورداری از پایگاه مردمی قدرتمند است. بنابراین موضوع اصلی که باید به آن بپردازیم، همکاری و همراهی و اتحاد جدی عموم جامعه با منویات مقام معظم رهبری و در راستای آرمان‌های انقلاب است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو گفت: هم‌اکنون در جبهه‌ای قرار داریم که یکی از مهم‌ترین خاکریزهایش، همین انتخابات است. هر کاری که از دستمان بر می‌آید را باید در جهت هرچه پرشورتر برگزار شدن این انتخابات انجام دهیم و اگر کوتاهی کنیم، فردای قیامت جوابی نخواهیم داشت.

رستمی در پایان گفت: اساتید و اندیشمندان برای صحبت با دانشجویان و جوانان، باید مجهز باشند و  همه وسع و توانشان را برای کمک به جبهه‌ای که دارد در گرم شدن تنور انتخابات می‌دمد، به کار گیرند. به فضل خدا و امدادهای الهی همیشه امیدوار هستیم و ایمان داریم، چیزی که در نهایت رقم می‌خورد، نصرت الهی است.

به گزارش سحاب پرس، نشست سراسری اندیشمندان و استادان انقلاب اسلامیِ دانشگاه‌های سراسر کشور در سالن شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع) روز پنجشنبه، ۱۹ بهمن‌ماه به پایان می‌رسد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=87456

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.